BMW-n står på verkstaden?Tror han kör Audi, kan det ha något med saken att göra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
BMW-n står på verkstaden?Tror han kör Audi, kan det ha något med saken att göra?
Pad Thai är väl det tråkigaste i hela thaiköket. Än mer märkligt val än AP RO...Ungefär 2minuter, sedan var min padthai klar...
Där fick du upp pulsen fett på PK-maffian. Coolt. De trodde säkert du var "rasist". För de trodde säkert också att grabben var thailändare för att han jobbar in thaikiosk. Underbar vändning på denna meningslösa tråd. Själva gillar jag kebab. Bästa kebaben i Stockholm är Grill-In på Lidingö för de har inte röd sås som alla andra jävla kebabhak i Stockholm. Fyyyy faaaan för röd sås. Nej, tacka vet jag en med vit sås (ej vitlök). Mmmmm...
Den 'första' Audemars jag såg var en herre som satt bredvid mig på tåget till arlanda en gång. Jag blev mycket imponerad tills dess att jag såg sekundvisaren som hoppade fram ett steg i taget.
Läs min tidigare post och ta till dig lärdomen.AP gör iof kvartsare också.
Läs min tidigare post och ta till dig lärdomen.
Vad har de för klockor på den lokala pizzerian då?Intressant. Själv föredrar jag en rejäl pizza.
Alla pizzabagare bär Rolex.Sällan jag ser min lokala bagare bära armbandsur så den frågeställningen får jag tyvärr lämna obesvarad. Kanske kan den gode Equilibrium svara på detta.
Ap quartz räknas inte?Den 'första' Audemars jag såg var en herre som satt bredvid mig på tåget till arlanda en gång. Jag blev mycket imponerad tills dess att jag såg sekundvisaren som hoppade fram ett steg i taget.
För att han vill? Varför har den cykelbutiksknegande drängen en blingad DD?
Som jag skrev i min andra post i denna tråd. Den 'Audemars' som jag såg var en Royal Oak Chronograf som aldrig tillverkats med Quartz urverk.Ap quartz räknas inte?
Nejdu, jag är enligt alla gängse normer 'utfattig' men har ändå relativt dyra klockor.Kan valet av yrke och klocka hänga ihop?
Pappa betalarFör att han vill? Varför har den cykelbutiksknegande drängen en blingad DD?
Där fick du upp pulsen fett på PK-maffian. Coolt. De trodde säkert du var "rasist". För de trodde säkert också att grabben var thailändare för att han jobbar in thaikiosk. Underbar vändning på denna meningslösa tråd. Själva gillar jag kebab. Bästa kebaben i Stockholm är Grill-In på Lidingö för de har inte röd sås som alla andra jävla kebabhak i Stockholm. Fyyyy faaaan för röd sås. Nej, tacka vet jag en med vit sås (ej vitlök). Mmmmm...
Uppfödd i Motala där valet var kebabsås eller nada (vad jag visste), flyttade till Norrköping och där fanns det som du säger röd,vit, vitlök eller het sås. Mkt konstigt och inte lika gott lustigt nog även fast vit torde vara samma Nu tillbakaflyttad och njuter av kebabsåsen. Pizzorna/kebaben etc. i sig var dock godare i Norrköping...