• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Varför så lite kärlek till Breitling?

V

Cartier
Googla fram en bild på ett sådant armband så köper jag av dig klockan. ;)

Från samma juvelerarfirma som innan. Vet inte om det klargör något åt endera hållet :)
image.jpg
image.jpg
 

mace

Cartier
2-Faktor
Du är 22 år, har en privat urmakare som hanterar dina klockor - du äger ur från breitling i helguld, rolex, zenith + "en drös" till, men undrar ändå om du kan få hjälp med att värdera din breitling som du själv köpt i USA?

Är du fotbollsspelare eller bankrånare?

Här väljer jag att citera mig själv. Mkt oklart.
 

Boris Balkan

Fark you!
Jag är mer nyfiken vilket bibliotek som är öppet 09.30 en lördag, (inget).
Och om han nu suttit i sitt eget bibliotek hade det ju bara varit att gå till rummet bredvid såvida han inte bor i Versailles.

Hen är naturligtvis ett trollefån och kanske värre än så. Men det är iaf underhållande. :woot:
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Kännervinte att jag behöver överbevisa er.tro vad ni vill:)

Ärligt nu, det är bara massa ursäkter,undanflykter och kringgående svar på våra frågor..

Hade jag ägt en Bratte i guld, och fått motta dessa kommentarer (som enligt dig är helt obefogade) så hade jag med nöje knäppt ett par riktiga bilder ASAP där man ser denna skönhet, vad har du att dölja liksom?
Det handlar väl inte om att du ska behöva överbevisa oss? Skulle snarare vilja säga att du behöver göra rätt för dig och visa att du är en goodguy, har svårt att tro att någon kommer kunna ta dig på allvar annars..

OCH då menar jag inte bara på detta forumet, har sett din blocketannons också så jag hoppas för allas skull att det är riktiga grejer :)
 
A
Kan du länka till annonsen? Fattar inte varför jag inte hittar den när jag letar.
absolut! Jag har faktiskt tro det eller ej några spekulanter.Och jag erbjuder alla intressenter att göra upp en eventuell affär hos en klockaffär,där de kan intyga klockans äkthet genom att gå igenom pappren samt öppna upp klockan om så krävs!:)
 
För övrigt! Kanske kan jag få några kloka svar för en gångs skull. Är spekulant på en omega Speedmaster Professional Chronograph Moonwatch. Han har cert. Han begär 25000kr,låter som ett rimligt pris va? :)
 

BadkarsPiraten

Vacheron
För övrigt! Kanske kan jag få några kloka svar för en gångs skull. Är spekulant på en omega Speedmaster Professional Chronograph Moonwatch. Han har cert. Han begär 25000kr,låter som ett rimligt pris va? :)


Är den guld?
För i stål är det nypris.
Fick ett pris på 2650 euro för en månklocka på flygplatsen i Helsinki.
Jag skulle ha gjort det...... *hatar mig själv*
 

V

Cartier
Tack! Kul att det finns någon vänlig människa där ute!:p
Tror ingen har varit ute efter att ha varit otrevlig.

Däremot vid affärer i allmänhet och affärer med större belopp i synnerhet, köper man ju inte bara varan utan även säljaren om du förstår vad jag menar.

Och handen på hjärtat, nog kan du väl förstå folks dubier efter relativt vaga uppgifter/kunskaper och sensationellt dålig fotografering från din sida?
 
Topp