Nej tyvärr är det ju så.Tror dock det är få som faktiskt öppnar dem. Privatpersoner dvs.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej tyvärr är det ju så.Tror dock det är få som faktiskt öppnar dem. Privatpersoner dvs.![]()
Tragiskt, kan du berätta mer?Just nu cirkulerar falska svarta och vita 116500 med stämplade cert osv i Sverige!
Dålig bild då jag printscreenat bilden. Fick denna skickad till mig på sms. Detta var i Malmö. Den låg även ute på blocket några timmar!Tragiskt, kan du berätta mer?
Jag postade den i Blocket och andra tokiga...-tråden. Tyvärr dålig kvalitet på den bilden också. https://klocksnack.se/threads/blocket-och-andra-tokiga-annonser.1680/page-361#post-2705232Dålig bild då jag printscreenat bilden. Fick denna skickad till mig på sms. Detta var i Malmö. Den låg även ute på blocket några timmar!
![]()
Sen pratas det om en till som varit i Gbg där köparen ville göra ett värderingsintyg/äkthetsintyg och då kom det fram till att den var fejk. Killen hade betalat marknadsvärde.
NejSå om man har ett cert från J. Roca Boutique ... då är den fake?
Lugn nu.Jag har en sub som jag köpt 2014 från en vän (som inte skulle blåsa någon medvetet). Den har ett annat serienr.
Men nu fick jag ont i magen.