• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Varing - Falska submariner 116610 med certifikat i omlopp - Varning

Bas

Patek
Tragiskt, kan du berätta mer?
Dålig bild då jag printscreenat bilden. Fick denna skickad till mig på sms. Detta var i Malmö. Den låg även ute på blocket några timmar!
9CBE540E-36AF-47AC-B0D0-EDBCEBBF360E.jpeg

Sen pratas det om en till som varit i Gbg där köparen ville göra ett värderingsintyg/äkthetsintyg och då kom det fram till att den var fejk. Killen hade betalat marknadsvärde.
 

Choppe

Rolex
2-Faktor
Dålig bild då jag printscreenat bilden. Fick denna skickad till mig på sms. Detta var i Malmö. Den låg även ute på blocket några timmar!
9CBE540E-36AF-47AC-B0D0-EDBCEBBF360E.jpeg

Sen pratas det om en till som varit i Gbg där köparen ville göra ett värderingsintyg/äkthetsintyg och då kom det fram till att den var fejk. Killen hade betalat marknadsvärde.
Jag postade den i Blocket och andra tokiga...-tråden. Tyvärr dålig kvalitet på den bilden också. https://klocksnack.se/threads/blocket-och-andra-tokiga-annonser.1680/page-361#post-2705232
 
  • Like
Reactions: Bas

Linus

Cartier
Jag har en sub som jag köpt 2014 från en vän (som inte skulle blåsa någon medvetet). Den har ett annat serienr.
Men nu fick jag ont i magen.
 

Bas

Patek
Jag har en sub som jag köpt 2014 från en vän (som inte skulle blåsa någon medvetet). Den har ett annat serienr.
Men nu fick jag ont i magen.
Lugn nu.
Bara för att den aktuella fejksubben har ett fejkcert från just den butiken betyder det inte att din är fejk.
Gå förbi en urmakare och be dom kolla den om du är orolig och inte kan se skillnaden själv.
 

poormans

Rolex
Låg en 116500 uppe i Danmark oxå men då hade de dolt serie nr eller tagit random bilder från nätet
100k dkk är väldigt bra pris (flera som var på g och överföra hela summan eller handpenning)
 
Topp