Krabbeluring
Basic
Idag kl 13:00 hålls rättegången! Jag kommer vittna per telefon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur gick det att vittna?Idag kl 13:00 hålls rättegången! Jag kommer vittna per telefon.
Hur gick det att vittna?
Vet du när domen väntas komma?
Svenska rättsväsendet. Kan inte ens få en åtalad att dyka upp till rättegång...Fick ett samtal 10 minuter efter tiden jag ombads vittna, där de förklarade att den åtalade inte delgivits, och att man därför ställde in rättegången. Nytt datum kommer förhoppningsvis.
Du tänker på Blondinbellas EX. Aka hajen. Jag tror hans bizznizz är mer avancerat än att låtsassälja seiko...Ett långskott kanske men med tanke på användarnamnet "Shark" , skulle det inte kunna vara samma person som
nyligen gjorde tvivelaktiga affärer på bla finans twitter under namnet "Sharkweek"?
Fast asså, all hustle är en process.Du tänker på Blondinbellas EX. Aka hajen. Jag tror hans bizznizz är mer avancerat än att låtsassälja seiko...
absolut är det en process.Fast asså, all hustle är en process.
Hur slutade denna historia? Blev killen delgiven och fick ni pengarna tillbaka. Tråkigt att läsa som sagt. Såg denna tråd först nu. Snackat med honom tidigare rörande en affär på betydligt större pengar och fick intrycket han var reko. Känns otroligt bra det inte blev något av den när jag läser detta.
Lite sent svar, men: En ny rättegång planerades för maj månad. Några dagar innan dess fick jag ett mail där de sa att rättegången var inställd igen. Sedan dess har det inte kommit någon ny info på hela sommaren.
Vad är ’klappträt dök inte upp pga hade inte blivit delgiven’?...ännu en uppdatering:
Ännu en rättegång (#5) planerades in till 10/6. Vill ni gissa vad som hände?
full pott!Vad är ’klappträt dök inte upp pga hade inte blivit delgiven’?
Hur slutade det? Fick de tag på honom tillslut? Fick ni tillbaka era pengar?...ännu en uppdatering:
Ännu en rättegång (#5) planerades in till 10/6. Vill ni gissa vad som hände?