• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Varning för användaren shark

Detta skall bli intressant att följa. Väcker de åtal mot någon när det gäller sådana här mindre summor borde det inte vara något problem för de som är drabbade av Oli att försöka få tillbaka sina pengar eller sin klocka genom någon rättslig åtgärd...

Ett långskott kanske men med tanke på användarnamnet "Shark" , skulle det inte kunna vara samma person som
nyligen gjorde tvivelaktiga affärer på bla finans twitter under namnet "Sharkweek"?

Hur slutade denna historia? Blev killen delgiven och fick ni pengarna tillbaka. Tråkigt att läsa som sagt. Såg denna tråd först nu. Snackat med honom tidigare rörande en affär på betydligt större pengar och fick intrycket han var reko. Känns otroligt bra det inte blev något av den när jag läser detta.

Senast redigerad av en moderator:
Hur slutade denna historia? Blev killen delgiven och fick ni pengarna tillbaka. Tråkigt att läsa som sagt. Såg denna tråd först nu. Snackat med honom tidigare rörande en affär på betydligt större pengar och fick intrycket han var reko. Känns otroligt bra det inte blev något av den när jag läser detta.

Lite sent svar, men: En ny rättegång planerades för maj månad. Några dagar innan dess fick jag ett mail där de sa att rättegången var inställd igen. Sedan dess har det inte kommit någon ny info på hela sommaren.

Liten uppdatering här:

Totalt har fyra rättegångar planerats in - varav den senaste i december 2020. Alla har ställts in då de inte lyckats delge honom.

Tråkig insikt i rättssystemet - så länge personen håller sig undan och inte blir delgiven blir det ingen rättegång och massvis med resurser läggs på att planera rättegångar som aldrig kommer hållas.

Jag - och andra - har fått frigöra tid för att eventuellt bli uppringda för att vittna - och sedan med kort varsel få reda på att rättegången blir inställd.

Tillbaka
Topp