Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag sålde en Certina (runt 3500kr) till en nyreggad medlem med noll inlägg. Det var inga problem och allt gick som planerat, men jag hade kanske samtidigt varit mer försiktig om det gällde dyrare klockor.Någon som gjort affär via KS av medlem med 0 inlägg?
Säkert inget konstigt men man reagerar ju ändå...
Jag sålde en Certina (runt 3500kr) till en nyreggad medlem med noll inlägg. Det var inga problem och allt gick som planerat, men jag hade kanske samtidigt varit mer försiktig om det gällde dyrare klockor.
Någon som gjort affär via KS av medlem med 0 inlägg?
Flera gånger, prisintervall 35-70 tkr. Har gått fint. Ibland helt nya medlemmar och har även hänt att det varit nån erfaren forumsrävs extrakonto (säkerhet/vill kunna pruta utan att bli uthängd).Någon som gjort affär via KS av medlem med 0 inlägg?
Fiskar oftast på EBay och på forumet.Här på K.S ligger ju priserna för det mesta bra, fynd kan ju även göras på E-bay mm. (men betydligt större risk). Har ni nån favoritklockkrängarsida när det gäller beggat? (har letat efter liknande trådar utan framgång) MVH
Vad heter gruppen?FB för det mesta