Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle föreslå att @jhes lägger till en poll där man väljer sin huvudsakliga köpmetod.
Klocksnack
Chrono24
Fb
Tradera
Blocket
Annat..
Bara för att nämna några stora. Blir lättre att se hur det ligger till då
För min del köptes en del billigt på ebay i början men nu har jag blivit bekväm här på Klocksnack. Köper och säljer nästan uteslutande här, tryggt och enkelt.
Blivit en klocka av AD tidigare och kommer bli ytterligare en i början på 2019![]()
Inte direkt. Kika hur säljaren har hanterat sina tidigare affärer och om du är osäker på en annons angående skick osv finns det trådar att fråga i här på Klocksnack för hjälpNågot tips du har när man köper klockor från ebay tex?
Tack för svar, är ny inom klockor och såntInte direkt. Kika hur säljaren har hanterat sina tidigare affärer och om du är osäker på en annons angående skick osv finns det trådar att fråga i här på Klocksnack för hjälpframförallt på vintage
Köp bara av dom som har runt 98-100% nöjda kunderNågot tips du har när man köper klockor från ebay tex?
Tack för tipset, ngn man ska tänka på där elr allt flutit på bra från båda sidorna?Uret.se samt mywatch.nu har jag köpt av.
Tack för svarKöp bara av dom som har runt 98-100% nöjda kunder
Först måste du veta vad du är ute efter, sedan kollar man specen och man tycker den är snygg. Vad är du ute efter? Om du vill ha en bra allround klocka spana in Casio OCEANUS OCW-S100-1AJF solar pwerd, titanium, snyggt polerad, alltid rätt tid då den synckar med atom tid.Tack för svarHur hittar man en klocka man vill ha? Är det så att man kanske hittar ngn i Sverige som ser bra ut så söker man på den på ebay elr kollar man bara runt oftast? Finns så många klockor där ju
Funderar på någon mekanisk/automatisk typ seiko. Men den klockan var riktigt snygg faktisktFörst måste du veta vad du är ute efter, sedan kollar man specen och man tycker den är snygg. Vad är du ute efter? Om du vill ha en bra allround klocka spana in Casio OCEANUS OCW-S100-1AJF solar pwerd, titanium, snyggt polerad, alltid rätt tid då den synckar med atom tid.
Snart har jag en, skickades idag från Frankrike.Funderar på någon mekanisk/automatisk typ seiko. Men den klockan var riktigt snygg faktisktÄger du en sådan själv kanske?
Tycker de har varit smidiga att ha och göra med. Dock inget större problem som uppkommit. Leveranstiden var okej. Tror det var 2-4 veckor på hubben kom precis innnan 4 veckors tiden var ute. På uret har jag köpt brattarna och har varit helnöjd båda gångerna.Tack för tipset, ngn man ska tänka på där elr allt flutit på bra från båda sidorna?
Tips på ngn sida med aktioner elr vill hålla hemligt kanske?Mest på Aktioner kan hända att man hittar en kap på blocket
hahaInte Nobiles.se iallafall....![]()
Att sälja en dyr klocka på Blocket skall man nog avråda ifrån i dessa tider. KS är väl det som gäller vid försäljning.Måste vara försiktig på Blocket. Hade en klocka till salu och fick många konstiga svar. "Jag köper din klocka, träffas nu. Träffas nu. nu.." tel nr till kontantkort. Eller "jag köper klockan, posta jag betalar med banköverföring" (som kan stoppas innan betalning är genomförd efter minst en dag). Mitt svar var, skicka id handling och betala med swish. Noll återkoppling.![]()