Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle nog vara dessa två tror jag fastän jag gillar båda. Locmanklockan är för stor och CKklockan... är en CKklocka
![]()
![]()
OM cK var dyrare skulle dom ha högre status, designen är det inget fel på.
cK har mer karisma än de flesta.
CK är väl botten av Swatch group? Swatch och flikflak rankas högre av mig men av swatch group rankas dom väl likvärdigt på stegen?Priset är ganska sjukt faktiskt när jag kollar på dem nu. Man kan ju få en Swiss Made cK för en tusing. Kvaliteten verkar okej också, min är 20år gammalGår dock inte komma undan att det är en parfymklocka
![]()
Är det den där som är lövtunn? Eller spökar mitt minne med mig?
Elitloppet!![]()
Ge mig tips på när denna ska/bör bäras
Såhär rankar dom!CK är väl botten av Swatch group? Swatch och flikflak rankas högre av mig men av swatch group rankas dom väl likvärdigt på stegen?
Certina, Tissot och CK på samma nivå.... Är det enbart för att de kan ha likadana urverk när det gäller ETA kvarts? Eller är CK klockor på samma nivå överlag?Såhär rankar dom!
![]()
Ingen aning faktiskt. Men detta är Swatch syn på det hela...☺Certina, Tissot och CK på samma nivå.... Är det enbart för att de kan ha likadana urverk när det gäller ETA kvarts? Eller är CK klockor på samma nivå överlag?
Hur fick du den?![]()
Ge mig tips på när denna ska/bör bäras
En gång i tidenHur fick du den?