• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vem skulle du helst vilja snacka klockor med?

Jag säger Sir_Pierre på detta forumet.
Han är en Paneristi ut i fingerspetsarna och har några graaler som i princip inte går att köpa för pengar. Skulle vilja veta mer om den otroliga passionen, se klockorna och höra hans berättelse.

Med Knugen kanske ?
Monaco+Royal+Wedding+Guest+Sightings+6kvOvCJFfxSl.jpg

Min farfar (dog tyvärr innan jag föddes, så även annat skulle avhandlas då), Jeff Stein och Howie Kendrick om vi snackar kändisar.
Det finns definitivt några damer och herrar på KS som vore kul att språka med (utöver de jag redan träffat) men jag vill inte droppa några namn.

Ellen DeGeneres
Verkar vara en gediget skön typ som jag skulle ha stor behållning av att sitta och surra med över ett glas eller tre. Bär ju diverse olika klockor så hon sitter nog på en fin samling.

Min brud skulle jag vilja dela mitt intresse med. Annars skulle jag valt Conor McGregor och avhandlat klockor och träning.

Min brud skulle jag vilja dela mitt intresse med. Annars skulle jag valt Conor McGregor och avhandlat klockor och träning.
Nu är detta enbart vad jag tror, men McGregor köper nog klockor efter utseende, vad den signalerar och priset (måste vara svindyr, såklart!). Kunskapsmässigt kan han nog inte speciellt mycket om klockor.

Jean-Frederic Dufour, CEO Rolex.
Fint om Rolex kunde sluta pumpa ut oversized glitter bara ägnat för den ryska marknaden

Tillbaka
Topp