Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har sett programmet men inte lyckats se vad han har för klockor mer än att de verkar oversize, lite som portionernaVet du om han är klockintresserad? Ett kul samtal oavsett tror jag man får ändå
![]()
För att de precis som många andra sekter utnyttjar svaga människor för sin egen ekonomiska vinning eller sitt maktbehov.Varför gör man bäst i att undvika scientologer?
Om han inte slår ihjäl dig först!Kim Jong Un skulle man kunna slå ihjäl några timmar med.
AwwwwwwwDen jag saknar det mest över några öl med är @Fixxxer atm![]()
Vill liksom veta vad fan som försiggår i den mannens huvudOm han inte slår ihjäl dig först!![]()
Snart så!Den jag saknar det mest över några öl med är @Fixxxer atm![]()
Ja. Jag kommer senast den 8ondeSnart så!
Varför alla dessa kändisar? Tror ni på fullaste allvar att Zlatan kommer spotta referensnummer?
+1 på Ben Clymer.
Sett honom bära lite allt möjligt - Rolex, Panerai, Doxa, Seiko, Sinn... verkar vara öppen för det mesta med andra ord. Skön snubbe, skulle som sagt bli ett trevligt samtal oavsett!Har sett programmet men inte lyckats se vad han har för klockor mer än att de verkar oversize, lite som portionernaVet du om han är klockintresserad? Ett kul samtal oavsett tror jag man får ändå
![]()
+1 på den.Helmut Sinn
+1 på @AurumHelst låter väl lite starkt, men jag skulle tycka ett det vore jävligt mysigt att få tugga lite klockor med Aurum och yonsson då vi verkar vara helt olika i vårt klockintresse/samlande etc!