• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vem skulle du helst vilja snacka klockor med?

Har sett programmet men inte lyckats se vad han har för klockor mer än att de verkar oversize, lite som portionerna :) Vet du om han är klockintresserad? Ett kul samtal oavsett tror jag man får ändå :)

Har sett programmet ett flertal gånger, mest för att bli sugen på mycket fet mat, har sätt han ha en panerai, passar han utmärkt ;)
Hittade även detta efter en snabb googling på hans fans sida: "What kind of watch does Guy Fieri wear?
Serket Watch is one of his favorites, along with Doxa, Fender, Breitling, Rolex and Nixon."
http://guyfieri.blogspot.se/2009/01/frequently-asked-questions-about-guy.html

Som svar på ämnet vore det trevligt att ha ett snack med Steffo eller Fredrico från Fredrico talk watches https://www.youtube.com/channel/UCH27JDu8g6tPDIjDikVGPog

Har visst en hang up för överviktiga medelålders män märker jag nu......:oops:

Varför alla dessa kändisar? Tror ni på fullaste allvar att Zlatan kommer spotta referensnummer?
+1 på Ben Clymer.

Donald Trump!
Varför? Det är Donald Trump. Människan med den mest extrema makt/galenskap-ration sedan Idi Amin. Och förstås för att han har haft ett eget klockmärk. Men också för att han även, vad jag förstått, har smak för typ Patek. Men mest för denna bild.
Screenshot_20170831-222108.png

Har sett programmet men inte lyckats se vad han har för klockor mer än att de verkar oversize, lite som portionerna :) Vet du om han är klockintresserad? Ett kul samtal oavsett tror jag man får ändå :)
Sett honom bära lite allt möjligt - Rolex, Panerai, Doxa, Seiko, Sinn... verkar vara öppen för det mesta med andra ord. Skön snubbe, skulle som sagt bli ett trevligt samtal oavsett! :)

Helst låter väl lite starkt, men jag skulle tycka ett det vore jävligt mysigt att få tugga lite klockor med Aurum och yonsson då vi verkar vara helt olika i vårt klockintresse/samlande etc!

Helst låter väl lite starkt, men jag skulle tycka ett det vore jävligt mysigt att få tugga lite klockor med Aurum och yonsson då vi verkar vara helt olika i vårt klockintresse/samlande etc!
+1 på @Aurum :) Större källa till kunskap om vintage lär man få leta efter...
Yonsson är nog supertrevlig, men jag är inte så mkt för moderna klockor...

Tillbaka
Topp