• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vem vill du ta en öl med?

Aboynamedsue

Diamant
2-Faktor
När man spenderar ohälsosamt mycket tid på detta forum så lägger man oundvikligt märke till vissa medlemmar. En del förefaller galna, en del är smådryga men de flesta verkar ju vara rätt hyggliga. Med tiden så upptäcker man också att man verkar ha en hel del gemensamt med vissa. Och även om man aldrig träffats eller pratats vid så kan kan jag ibland tänka att den där jäveln hade varit kul att ta en öl och prata skit med nån gång.

Så... vem vill du ta en öl med?

Alla "storpostarna" här, de som man gjort sig en bild av. Kul att se om det stämmer.
Även de dryga, några av min bästa minnen innehåller öldrickning o tjöt med drygt folk.
Nyfiknast är jag nästan på @Davvan , som han/du skriver är han/du antingen svintrevlig eller dryg som fan, vore kul att få se vilket.

Sen blir väl en sådan här tråd lätt en rövslickartråd? ;)

Alla "storpostarna" här, de som man gjort sig en bild av. Kul att se om det stämmer.
Även de dryga, några av min bästa minnen innehåller öldrickning o tjöt med drygt folk.
Nyfiknast är jag nästan på @Davvan , som han/du skriver är han/du antingen svintrevlig eller dryg som fan, vore kul att få se vilket.

Davvan e grymt skön!

Vafalls....smicker och krus, man tackar. Självklart är jag mkt sympatisk ...dryghet är inget epitet som återspeglas i min persona :)

Tillbaka
Topp