Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klart jag bjuder på en Helsingborgsöl om du kommer hit.@jabla verkar rolig. Han kan gärna få bjuda på öl.
Kommer du hit så bjuder jag naturligtvis.@Urkvinnan, @jabla och deras vältestade I.N.O.X:ar......
Samt alla KS:are som liksom mig är svaga för Sjöö Sandström-klockor!!!
Vad har min INOX gjort för ont? eller det kanske var tvärtom.Har ju redan druckit öl med flera av er i samband med AW:n, releasepartyn och andra evenemang. Bara trevliga erfarenheter. För att det inte skall bli för grabbigt bjuder jag gärna @MariaE och @Urkvinnan på öl. @Affe och @Omen vore trevligt att ha med.
Dig!När man spenderar ohälsosamt mycket tid på detta forum så lägger man oundvikligt märke till vissa medlemmar. En del förefaller galna, en del är smådryga men de flesta verkar ju vara rätt hyggliga. Med tiden så upptäcker man också att man verkar ha en hel del gemensamt med vissa. Och även om man aldrig träffats eller pratats vid så kan kan jag ibland tänka att den där jäveln hade varit kul att ta en öl och prata skit med nån gång.
Så... vem vill du ta en öl med?
Kan bara hålla med. Många trevliga nya bekantskaper där!Tyckte GTG:n i Helsingborg var sjukt trevlig så säger @jabla @Affe @Bikinigubben @StarMan @Johnne ! Samt dom andra som jag missat
Ja, vi har ju en dejt. Har bara inte berättat det för dig än
Jag skulle gärna slita "en" öl med @Guillbert @B1884 @DG_STHLM @Erik1 @Wijklund @Tomas Eriksson @Floduttern @jarrebarre99 @Zacke
1min senare
Kan inget annat än att hålla med, vi damer borde ha ett eget bubbel-GTG!Jag är inte så knusslig. Jag brukar ha trevligt vem jag än dricker öl med. Det skulle dock vara intressant att se @Fliegerchronographs bortklemade inox irl. Och sen skulle jag gärna prata snickerier med @Affe, eller ännu hellre snickra på riktigt. Och sen tycker jag att medsystrarna här på forumet verkar rasande trevliga så bl a @Triumf , @MissDatejust, @MariaE och @Carolin vore trevliga att dricka både öl och bubbel med. Och jag ställer så klart gärna upp på en demonstration av min inox för @Hawk100 när som helst.
Har ju druckit öl med 3/5 av er och kan intyga att ni är rasande trevliga....Och sen tycker jag att medsystrarna här på forumet verkar rasande trevliga så bl a @Triumf , @MissDatejust, @MariaE och @Carolin vore trevliga att dricka både öl och bubbel med...
Känns som du redan gjort det...
Prata om ALLT KS-skvaller!!Kan inget annat än att hålla med, vi damer borde ha ett eget bubbel-GTG!
Bärs... jag är ju inte den som är den.
PS. @danne10 är bra och finBärs... jag är ju inte den som är den.
Exakt det där!jag är absolut inte skön....
Cynisk och bortskämd?Exakt det där!
Ser jag verkligen fram emotDefinitivt @Martin Lovasz , det är många timmar vi surrat redan, så varför inte över en, två, tre pilsner...
Å sen @Lemholt80 så han fick klämma på "den" efter att den fixats till
@holma20 är jag ju skyldig ett par pilsner, men det får vi lösa vid nästa Gtg