• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vem vill du ta en öl med?

När man spenderar ohälsosamt mycket tid på detta forum så lägger man oundvikligt märke till vissa medlemmar. En del förefaller galna, en del är smådryga men de flesta verkar ju vara rätt hyggliga. Med tiden så upptäcker man också att man verkar ha en hel del gemensamt med vissa. Och även om man aldrig träffats eller pratats vid så kan kan jag ibland tänka att den där jäveln hade varit kul att ta en öl och prata skit med nån gång.

Så... vem vill du ta en öl med?
Dig!

Tyckte GTG:n i Helsingborg var sjukt trevlig så säger @jabla @Affe @Bikinigubben @StarMan @Johnne ! Samt dom andra som jag missat
IMG_2616.JPG
Kan bara hålla med. Många trevliga nya bekantskaper där! :)

Jag är inte så knusslig. Jag brukar ha trevligt vem jag än dricker öl med. Det skulle dock vara intressant att se @Fliegerchronographs bortklemade inox irl. Och sen skulle jag gärna prata snickerier med @Affe, eller ännu hellre snickra på riktigt. Och sen tycker jag att medsystrarna här på forumet verkar rasande trevliga så bl a @Triumf , @MissDatejust, @MariaE och @Carolin vore trevliga att dricka både öl och bubbel med. Och jag ställer så klart gärna upp på en demonstration av min inox för @Hawk100 när som helst.

Jag är inte så knusslig. Jag brukar ha trevligt vem jag än dricker öl med. Det skulle dock vara intressant att se @Fliegerchronographs bortklemade inox irl. Och sen skulle jag gärna prata snickerier med @Affe, eller ännu hellre snickra på riktigt. Och sen tycker jag att medsystrarna här på forumet verkar rasande trevliga så bl a @Triumf , @MissDatejust, @MariaE och @Carolin vore trevliga att dricka både öl och bubbel med. Och jag ställer så klart gärna upp på en demonstration av min inox för @Hawk100 när som helst.
Kan inget annat än att hålla med, vi damer borde ha ett eget bubbel-GTG! :)

Tillbaka
Topp