P
Philippe Stern
Guest
@Denke är en cheap bastard. Han dricker bara läskeblask. Själv föredrar jag ett kallt glas mjölk.Skulle vilja bjuda forumledningen på en runda irl.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Denke är en cheap bastard. Han dricker bara läskeblask. Själv föredrar jag ett kallt glas mjölk.Skulle vilja bjuda forumledningen på en runda irl.
Bästa raggen ju. Billigt, och så kan man själv dricka sig socialt kompetent och dem snygga...@Denke är en cheap bastard. Han dricker bara läskeblask. Själv föredrar jag ett kallt glas mjölk.
Hehe... Jo.@Floduttern @Criss Cross @Erik1 @Fabian och @ZQT , verkar alla trevliga och ha bra smak gällande mycket.
Sen är @Chagall skyldig mig en runda.
@Floduttern @Criss Cross @Erik1 @Fabian och @ZQT , verkar alla trevliga och ha bra smak gällande mycket.
Sen är @Chagall skyldig mig en runda.
Exakt detta. Kan nog bara tänka på typ 1 eller möjligtvis 2 individer som jag INTE skulle vilja träffa (igen) pppHelt ärligt så tror jag inte det finns någon på forumet som jag inte skulle vilja träffa IRL. Det kan ju bli lite hårda ord ibland men sådant brukar man snabbt glömma över en öl.
Yes!Hojta om du ska upp till Stockholm så kan vi nog lösa en eller flera öl.
Känns som en större sannolikhet än om vi alla skulle åka till Tidaholm över samma helg
Det styr vi upp snart, @AdamST står du för maten?
+1 på den faktiskt!@yonsson
För att du nästan aldrig går på GTGn osv. Bra!
"Faktiskt". Det betyder att du kommer få bjuda om det blir av.+1 på den faktiskt!
Kanske har råd med en..."Faktiskt". Det betyder att du kommer få bjuda om det blir av.
Själv hyser jag en förhoppning om att gå på sunkhak med @Spencer66 och @Gummo... dricka Falcon fatöl, röka inomhus och ljuga om nittiotalet
Att ljuga, skarva och skrävla om både 80- och 90talet är något av en spetskompentens hos både mig och @Spencer66 ! Inomhusrökning ägnade jag mig flitigt åt under dessa årtionden men som gudsfruktig frisksportare blir det varken tobak eller rusdrycker nuförtiden.
Av principskäl dricker jag inget vars alkoholhalt understiger 40%
Skulle gärna dela ett helrör whisky med @Affe.
Hosta upp degen bara. Jag tar samma arvode som Reinfeldt.Hade betalat för att få vittna en hetsig diskussion mellan @china @Undersköterskan och vårt älskade lilla troll @Philippe Stern
Mötte honom på Apoteket röda näsan för ett par helger sen, 1/2 sekund av hans tid för ett simpelt "tjena" som gammal kund va allt jag tog - fick en faktura på 850€ via ett offshorebolag i hans namn. "Reinfeldt advertising - marketing by not asking any questions firstI".Hosta upp degen bara. Jag tar samma arvode som Reinfeldt.
Just say when.Har ju redan druckit öl med flera av er i samband med AW:n, releasepartyn och andra evenemang. Bara trevliga erfarenheter. För att det inte skall bli för grabbigt bjuder jag gärna @MariaE och @Urkvinnan på öl. @Affe och @Omen vore trevligt att ha med.
VA, har han inte Swich?Mötte honom på Apoteket röda näsan för ett par helger sen, 1/2 sekund av hans tid för ett simpelt "tjena" som gammal kund va allt jag tog - fick en faktura på 850€ via ett offshorebolag i hans namn. "Reinfeldt advertising - marketing by not asking any questions firstI".
Verkar som att eliten inte tror på swishVA, har han inte Swich?