• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vem vill du ta en öl med?

@Floduttern @Criss Cross @Erik1 @Fabian och @ZQT , verkar alla trevliga och ha bra smak gällande mycket.

Sen är @Chagall skyldig mig en runda.

Hojta om du ska upp till Stockholm så kan vi nog lösa en eller flera öl.
Känns som en större sannolikhet än om vi alla skulle åka till Tidaholm över samma helg ;)

Det styr vi upp snart, @AdamST står du för maten? ;)

Nästa gång du kommer upp/vi kommer ner så! Bara det inte bli lika dyrt som förra gången :D

Skulle gärna ta en stänkare med Trump och snacka lite skit. Finns han eller motsvarande på forumet?
Ot: vad har han runt armen?o_O Så många frågor!!

Själv hyser jag en förhoppning om att gå på sunkhak med @Spencer66 och @Gummo... dricka Falcon fatöl, röka inomhus och ljuga om nittiotalet :woot:
Att ljuga, skarva och skrävla om både 80- och 90talet är något av en spetskompentens hos både mig och @Spencer66 ! Inomhusrökning ägnade jag mig flitigt åt under dessa årtionden men som gudsfruktig frisksportare blir det varken tobak eller rusdrycker nuförtiden.

Av principskäl dricker jag inget vars alkoholhalt understiger 40%
Skulle gärna dela ett helrör whisky med @Affe.

@Guskleto @daviden @Omen @Affe
Dessa hade varit trevligt att möta över en öl.

Men om jag hade fått välja vem som helst annars, min morfar...

Va kul, säg tid och plats bara, fast jag kan bara ta en ÖL förutsatt att det är på en Lördag :p! Om det gäller dom andra dagarna i veckan så får det bli ett stort glas Mjölk!

Senast ändrad:
Mötte honom på Apoteket röda näsan för ett par helger sen, 1/2 sekund av hans tid för ett simpelt "tjena" som gammal kund va allt jag tog - fick en faktura på 850€ via ett offshorebolag i hans namn. "Reinfeldt advertising - marketing by not asking any questions firstI".
VA, har han inte Swich?

• Like
Reactions: JLW
Tyckte GTG:n i Helsingborg var sjukt trevlig så säger @jabla @Affe @Bikinigubben @StarMan @Johnne ! Samt dom andra som jag missat
IMG_2616.JPG

Tillbaka
Topp