• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Verkar som att det är dåligt med sportnördar på forumet.,

Är du en Sportnörd?!


  • Totala väljare
    81
  • Enkät stängd .

almeyero

Panerai
Följer all fotboll jag kan.
Samt NBA, NFL, snooker och dart(!).

Håller på West Ham men håller även ett öga på Bayern München pga av att farsan håller på dom.
Sen har ju lokala laget Rågsveds IF en speciellt plats i hjärtat!

Sett fotboll live i nästan alla länder i Europa, samt i ett flertal länder i Afrika, tjejen är inte alltför imponerad av det.
 

Hubbatix

Cartier
Jag är antagligen en av nordens största minst tävlingsintresserade människa. Dock så gillar jag att lira fotboll, om varje lag har en varsin boll dvs.

Föraktar apmentalitet i framförallt Sthlms-klackar som verkar vara en samlingsplats för fullkomliga idioter, totalt obegripligt att dom får hållas. Skattemedel borde användas till bättre ändamål, skola, äldreomsorg, och vård tex.

Ojdå, läst några kvällsblaskor för mycket? Med tanke på det första stycket så förmodar jag att du inte har så många förstahandserfarenheter i ämnet?
 

Ponlarsson

Panerai
Elfsborg är det enda laget jag följer passionerat.

Som sportreporter på lokaltidning får man ju dock se väldigt mycket, och det är alltid roligare att skriva när lagen vinner. Därmed gillar jag när lag och idrottare från Skövde går bra.
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Tycker det kul med sport ibland! Stödjer det lokala Hockeylaget (Troja) ibland med entrépeng och några lotter!:)
Även någon Lakers-match har det blivit!
 

OBRKV

Cartier
Följde Yankees i baseball för flera år sedan. Annars är det väl hockey men endast VM, OS eller annat större sammanhang. Ibland någon snowboard-grej under vinter-OS.

Sport generellt på senare år - mjeeh...
 

M021

Rolex
2-Faktor
Af Sjodahl finns vara ett VIK, tittar på varje match från Holland, redan nervös inför kommande tisdag.
Har även funderat på att få mitt namn inristat i en sån där guldskylt i Abb arena syd, ingen peng för en.skylt resten av livet eller hur?
 

Cryssarn

Rolex
Älskar sport. Var dessutom genom sport jag träffade min framtida fru :)
följer NHL och NFL slaviskt. Där är det Boston Bruins...måste jag välja någon i västra så får det bli Nashville Predators...i NFL så är det BARA PATRIOTS!!
Här hemma är det bara Bajen :)
kan jag hitta streams så blir det även lite F1
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Hockey är något av det bästa jag vet, som Bleking är jag glad för KHK, men som inflyttad Skåning hoppades jag på att mif skulle göra bättre ifrån sig. Får hålla tummarna för Rögle nu istället, hade varit kul med lite SHL :)
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Vet att jag får äta upp det här duktigt, men det tar jag...
20150314_095047.jpg
 

Solvik

Panerai
Definitivt sportnörd.
Stockholmare som endast har ett lag i hjärtat - Luleå Hockey. Följer således endast hockeyn helhjärtat. LHF är sällan vackrast och sällan bäst men står för och har det där "något" som inte kan beskrivas i ord.. Lär bli en tuff serie mot Frölunda..:nailbiting:
 
  • Like
Reactions: GWD

Wemb

Cartier
Hammarby, endast.

Kommer aldrig att förstå mig på människor som håller på olika lag beroende på land/liga eller sport.
Att sympatisera med ett utländskt fotbollslag kan jag köpa på vissa grunder, men att som svensk hävda att "jag håller på djurgårn, liverpool och juventus" går bort i min värld.
Då har du inte förstått vad lagtillhörighet handlar om.
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Hammarby, endast.

Kommer aldrig att förstå mig på människor som håller på olika lag beroende på land/liga eller sport.
Att sympatisera med ett utländskt fotbollslag kan jag köpa på vissa grunder, men att som svensk hävda att "jag håller på djurgårn, liverpool och juventus" går bort i min värld.
Då har du inte förstått vad lagtillhörighet handlar om.

Ok?! Utveckla gärna.
Berätta, vad t.ex jag gör för fel.
Igår upplevde jag både himmel och helvete, på samma dag.
Det började strålande, med en seger för ÖSK mot MFF, ok det var i cupen, men det funkar för mig.
På eftermiddagen blev West Ham tyvärr utspelade av Arsenal, inget konstigt med det egentligen, men hoppet finns ju alltid där...
Vips, så var man nere på jorden igen.
Ikväll så är det hockeydax igen, jag kommer befinna mig i Behrn Arena och göra vad jag kan för att hjälpa ÖHK att ta andra raka mot Växjö.
Felet med mig, är alltså att jag supportar ett engelskt sunkgäng lika hårt som mina lokala!
I min värld är det lite av tjusningen.....
 

Ponlarsson

Panerai
Satan, nu börjar magen spöka inför eftermiddagens cupmatch. Inte kan man vara på plats heller, men hoppas att grabbarna kan ta ner Bajen på jorden igen.
 
Topp