Rojalisten
Silver
Tävlat i golf och alpina, körde bla Fis
Tycker dom flesta sporterna är roliga, dock så är fotboll skit..
Tycker dom flesta sporterna är roliga, dock så är fotboll skit..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det får vi hoppas
Generellt så har Örebro spelat bättre mot bra lag, hela säsongen.
Nyckeln står längst bak och heter Hudacek, otroligt stabil!
Men slutspel, är slutspel......
Jag är antagligen en av nordens största minst tävlingsintresserade människa. Dock så gillar jag att lira fotboll, om varje lag har en varsin boll dvs.
Föraktar apmentalitet i framförallt Sthlms-klackar som verkar vara en samlingsplats för fullkomliga idioter, totalt obegripligt att dom får hållas. Skattemedel borde användas till bättre ändamål, skola, äldreomsorg, och vård tex.
Skulle på fullt allvar tagit livet av mig om inte allsvenskan fanns. Det är min enda ljuspunkt.
Hammarby, endast.
Kommer aldrig att förstå mig på människor som håller på olika lag beroende på land/liga eller sport.
Att sympatisera med ett utländskt fotbollslag kan jag köpa på vissa grunder, men att som svensk hävda att "jag håller på djurgårn, liverpool och juventus" går bort i min värld.
Då har du inte förstått vad lagtillhörighet handlar om.