Förstår jag det rätt, har 97 pers skramlat ihop 297'
Det är ju sinnes.
Klockan är ju fruktansvärt....FUL!
Det är ju sinnes.
Klockan är ju fruktansvärt....FUL!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha ha ha...Photoshop?Fast Håkan Hellström sportar en Tusenö och han är väl GBG om någon?
![]()
Fast Håkan Hellström sportar en Tusenö och han är väl GBG om någon?
![]()
Såklart! Så gammal som på bilden är ju inte Håkan Helstöld!Ha ha ha...Photoshop?![]()
Det där var riktigt spännande, inväntar den i stål sen slår jag nog tillhttp://www.hodinkee.com/articles/the-willliam-l-1985-kickstarter-project
https://www.kickstarter.com/projects/851148588/watches-vintage-style-affordable-prices
Se och lär. Egen design, ingen larvig story om "somrar i Göteborg", överanvändning av adjektiv, floskler som "best quality materials", eller orimligt pris mot produkt.
Exakt... Det ska se billigt ut men vara dyrt!!
Det är som vanligt på ks. Nytt? Näää... Blääää...
Ja, det är därför vi just i detta nu har en officiell passaround med en klocka från Knut Gadd...![]()
Mafö när den är som bäst. Öppet låta medlemmar testa utan några andra förbehåll än att man bill ha ett omdöme. Går knappast att gnälla på?Å ny fin reklam![]()
Tror att @Ssl menade att Knut Gadd också bidrar till forumet med en ny banner i nederkant.Mafö när den är som bäst. Öppet låta medlemmar testa utan några andra förbehåll än att man bill ha ett omdöme. Går knappast att gnälla på?![]()
Det är bara världens största sajt för "crowdfunding." Jag skulle säga att de är väldigt seriösa...Vad är kickstarter? Kan man inte bara droppa ett mail, inte sugen på att regga mig på en 3:e parts hemsida som kidnappar min mailadress och skickar reklam...
Tror att @Ssl menade att Knut Gadd också bidrar till forumet med en ny banner i nederkant.
Å ny fin reklam![]()
Fast Håkan Hellström sportar en Tusenö och han är väl GBG om någon?
![]()
Nej går inte att gnälla på! Snyggt!Tror att @Ssl menade att Knut Gadd också bidrar till forumet med en ny banner i nederkant.