• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka här är Hublotistas eller kan tänka sig att bli?

maxmol

Panerai
Jag tänkte köpa en isad Hublot lagom till att min hip hop karriär tar fart.

Hittills har den dock huvudsakligen bestått av att jag gungar i otakt till Jay-Z på Globen iklädd oxfordskjorta och Air Force One sneakers. Men any day now så kommer mitt stora break.

Så rätt högt på listan med andra ord.
 

WBergdahl

Panerai
Dom enda Hubbarna som i mina ögon fungerar är Classic Fusion, och dom tycker jag är riktigt fina!
Kom på att Jay-Z's klocka är riktigt frän den också :)
 

almeyero

Panerai
image.jpg

Apansson

En polares Classic Fusion 42mm på mina taniga handleder. Han har samma, funkar utan problem.

Denna var fin! Annars är det inte min grej, men som sagt den där gillade jag.
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
Kluven, dom verkar ha (eller har haft) en väldigt bra kundeservice. Skulle isf vara en classic fusion i guld eller kanske TT.
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Har ngn form av hatkärlek till H.

Knasig bandinfästning. Knasig design. Grotesk storlek (oftast), men egen stil.

Gillar de helsvarta modellerna på gummi. Köpa någon?

Vet inte...

A
 

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
Gillar att dom går sin egen väg. Har dock inga egna erfarenheter så jag ska nog ta mig en närmare titt.
Är ju alltid positiv till udda, fulsnygga saker så vem vet :)
 
Det är väl bara att inse att Hublot är roliga som 'extra' klockor, kanske inget man skulle ha som sin enda klocka utan mer som att liva upp sin samling...lite som dom fyrkantiga Bell & Ross fast avsevärt dyrare dock...
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Är nog på top 3 i världen som mest piratkopieras just nu, för att det är "inne" i populärkulturen. Rappare, basketspelare, och Justin Bieber älskar det.
 
Topp