D
Deleted member 1265
Guest
Sedan har jag en kille på mitt gym som lyfter fria vikter med sin Nautilus-kronograf. Men han förtjänar egentligen en egen tråd.
SNÄLLA STARTA EN EGEN TRÅD KRING DETTA!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sedan har jag en kille på mitt gym som lyfter fria vikter med sin Nautilus-kronograf. Men han förtjänar egentligen en egen tråd.
väntar...SNÄLLA STARTA EN EGEN TRÅD KRING DETTA!!!
Härligt målar`n diskreta bilder! vad är det för klocka killen har på tuben?
Träffade mäklaren idag för att skriva på en lägenhet och han sportade en Daytona/Vit tavla på länk och den var så jävla förbannat snygg, dog lite inombords när jag såg den (Relativt ny i klockintresset och aldrig sätt den live). Hans kommentar till min kommentar om Daytonan "Måste få unna sig lite när man jobbar 70H vecka" hahaha.
Festina?
FAN! Missade världens grej idag...
En kollega berättar på lunchen att någon som skulle ned till bankfack hade med sig två vintage rollar och han tog fram dom och berättade om dom för henne. Kollegan i fråga skulle inte se skillnad på en Triwa och en Patek... Snacka om fel personal på fel plats. Får börja stå mer vid bankfacksplatsen
Facit?
Pizzerian med döttrarna när en herre kommer in, på armen har han en Hublot King Power i guld, drygt 1,6 mille på uret.se.