Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bedrövligt midsommar gäng. Jag och frugan kör rolex. De andra: 2 triwa en Suunto och någon tax free plastklocka. Idag kommer åtminstone en Sjöö Sandström på besök .
Igår midsommarafton på hembygdsgården i Kristinehamn spottade jag och min ganska intresserade hustru en 16710. En colt chrono och en nyare superocean. Vi själva bar som oftast 16610 och 422. Övriga klockbärare i vårt sällskap bar Bucherer TT (min mor) och Baby-G (min åttaårige son).
Åh neeeej ! Det kom en Daniel Wellington istället ...
Bor du i Kristinehamn?
Var det ngn/några härifrån som hängde på Boo-badet igår? Var där mellan 12:30-13:30 ca och såg fler Rolex än på Rob Engström!
Tre ladie's DJ, ett par DJ 36'or på damer, SubC, GMT Pepsi, 116613, GMT-C och även en Tag Grand Carrera, en Bvlgari, en SMP Chrono, en PO 8500 mm.. Galet klocktätt mao, i liiike!
Svarade du DW-homage, eller?Var på fest här om dagarna med elever från Handelshögskolan. Där fanns det vanliga utbudet för oss unga. Subbar, PO och SMP 300or... Kvällslägsta var när en tjej frågade om min 168000 var en Daniel Wellington för jag slängt på mitt sommarnato