Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
verkligen!Hursomhelst, en fantastisk klocka!
Polarens pappa (miljardär) fick sin nya IWC Portugese 18k 7days idag, extremt jävla vacker var den!
Hahahahaha, nej men fadern har en mycket yngre samboOm din polares syster vill känna på det "vanliga" livet så finns jag.
Hahahahaha, nej men fadern har en mycket yngre sambo
Jag gillar att de inte ens på denna produktbild har fått till datumet....Min arbetskollega kom in med världens fulaste klocka idag. En gigantisk och osmaklig sak som säkert är förbjuden att bära med sig på flygplan.
Beklagar om jag förnärmar någon på KS. OBS, lånad bild!
FYI så är vi på 6 pers på min avdelning 3 subbar, 1 explorer och 1 tag.Såg faktiskt en sub på ett möte idag. Inte ofta det händer mig
Tyvärr fick de inte affären men var bra sugen att omvärdera när de har vettiga klockor
Vilken jävla hädelse..Min arbetskollega kom in med världens fulaste klocka idag. En gigantisk och osmaklig sak som säkert är förbjuden att bära med sig på flygplan.
Beklagar om jag förnärmar någon på KS. OBS, lånad bild!
Tycker det luktar leverantörsbesök snartFYI så är vi på 6 pers på min avdelning 3 subbar, 1 explorer och 1 tag.
Min läkare hade en rolex 11613. Han verkade vara lite klock intresserad alla fall, blev ett lite kort snack om klockor efteråt