• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka klockor har du sett idag?

Johnny Pickles

Cartier
2-Faktor
Såg en ung kille (22-25) bära en 5711 PP, med ett skönt men inte överdrivet häng på länken. Han körde en BMW X6M in till macken och verkade inte skrytig i kroppspråket eller attityd, men jag VET att han gillar att flexa.
 

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Såg dessa 2 och köpte dem :) Man kan ju inte dela på tvillingar ;)
IMG_1891.JPG
 

matage

Omega
En jäkligt skarp Röd-sub på länk på killen tvärsöver gången på flyget Frankfurt - Madrid.
Tyckte han sneglade en del på min Rootbeer också ;)
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Glömt att posta denna. En man med Longines Legend Diver på Ikea i Norrland för några veckor sedan. Någon som känner sig träffad?

IMG_0287.JPG
 

Fredig

Cartier
Inköpare jag träffade bar en Speedmaster. Fäller en tår att han tagit sig ur Ur&Penn träsket till skillnad från alla andra inom denna bransch.. :banghead:
 

Oniel

Panerai
Träffade en kompis kompis när jag var ute i fredags. Killen bar den mindre big Bang varianten i roseguld. Ingen klocka jag själv är sugen på men ganska trevlig ändå måsta jag säga :)
 

Husse

Patek
Bra jakt idag! Efter lunch gick jag in till bilfirman, som är ihopbyggd med restaurangen där jag åt lunch. Pratade med en av säljarna där, han hade en AP Offshore rosé chronograph! Frågade om han var KSare, men nej!
Däremot visade han mig en tidig 635i med automat med 2.200 mil på mätaren! Den kommer på annons så småningom, lister, dämpare och fälgar ska bytas först!
Priset skulle dom sätta till 75.000€!
 

X-san

Omega
Min egen. Ni är verkligen gediget nyfikna på klockor folk bär i vardagen ute i världen. Precis som jag tittar efter tjusiga tjejer!
 
Topp