Såg en ung kille (22-25) bära en 5711 PP, med ett skönt men inte överdrivet häng på länken. Han körde en BMW X6M in till macken och verkade inte skrytig i kroppspråket eller attityd, men jag VET att han gillar att flexa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"Fin klocka hörrudu"Hoppas givetvis att du skrev något om hennes klocka som inledning och inte ett klassiskt "HEJ HUR È LÄGET!"
Kalmar eller Växjö?såg en speedy pro samt någon bratte i skolan igår. dåligt med klockor på lnu annars!
Kalmar eller Växjö?
Det gör jag! Dock i Kalmar och högst tillfälligt får man väl sägaVäxjö! Pluggar du också på Lnu?
Det gör jag! Dock i Kalmar och högst tillfälligt får man väl säga
Lite kurser på sjöfartshögskolan För att inte gå alltför mycket OT så har jag spottat rätt dåligt här med.. en tag heuer aquaracer samt en datejust från tidigt 70-tal är väl det roligaste jag kan komma att tänka på just nuTrevligt! Vad läser du?
DD 40 i gulguld på snubben som sålde kaffe till mig nyss på pressbyrån.
-rockar du DD?
-nej, det blir 24 kronor. Vänta, vad sa du?
-klockan mannen! Sjukt snygg!
- Aha, aaaah tack
Jag hatar mitt liv
Snyggt!Såg dessa 2 och köpte dem Man kan ju inte dela på tvillingar
Glömt att posta denna. En man med Longines Legend Diver på Ikea i Norrland för några veckor sedan. Någon som känner sig träffad?
Och där finns UmeåIkea i Norrland? Nog för att bilden gissningsvis är tagen i Haparanda eller Sundsvall, men det är ju en bit emellan...
Här snackar bi prisutveckling eller god investering!Var på en privat whiskyprovning idag då värden har en speedmaster från 68 som han köpte för 670 kr 1968!
Här snackar bi prisutveckling eller god investering!
Och fin var den också!
Hursomhelst, en fantastisk klocka!Frågade om jag fick köpa den men han skulle ge den till sin dotter! Så tyvärr var det kört!!