• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilka klockor har du sett idag?

Writer136

Panerai
Såg min victorinox klocka med nya ögon idag. Hade bestämt mig för att sälja den då den får för lite handledstid. Bytte från länk till Nato för att ta lite bilder och helt plötsligt vet jag inte om jag ska sälja längre haha.
IMG_20170512_232145_698.jpg

Den är rätt nice faktiskt. Har samma fast bara stål o svart versionen. Trevlig på nato faktiskt o jag gillar att den är så pass tunn ändå.
 

Bally

Cartier
Såg en riktigt styggelse. På flyget idag såg jag en Richard Mille kopia.. :grumpy:
På långt håll vart jag såklart sjukt nyfiken, men när jag kom lite närmare såg jag att det var en riktigt usel kopia, ett quartz-verk täckt med diverse kugghjul för att likna en RM... suck.....
 

Schill

Cartier
Såg en riktigt styggelse. På flyget idag såg jag en Richard Mille kopia.. :grumpy:
På långt håll vart jag såklart sjukt nyfiken, men när jag kom lite närmare såg jag att det var en riktigt usel kopia, ett quartz-verk täckt med diverse kugghjul för att likna en RM... suck.....

se på det positiva.... han visste iaf vad RM var för något och inget sånt där jävla Invictus skit
 

Kattvakt

Panerai
2-Faktor
Har sett två tjejer med Panerai idag. Annars verkar det vara G-shock som gäller i Singapore. (Har sett hur många som helst.) Över huvud taget känns det som om man ser mycket fler intressanta klockor här än i Sverige.
 

Jonas.T

Omega
Identifierade tidigare under dagen en yngre man på Hornstulls strand bärandes en femsiffrig Rolex GMT med coke-insert.
 

Joseph

Cartier
Europa League final på Friends. 90% av klockorna satt på ett Ajax-fan.
1 Patek Nautilus
10-12 subbar
1 GMT
2 Milgauss
5-6 Datejust
1 Daytona
1 Hublot Classic Fusion Gold
 

forsii

Omega
Någon farsa som filmade sin son på Actionrun i Helsingborg hade en Rolex blå/guld (kan inte referens) och en herre inne på HM hade en Omega SMP-C 300 i svart. Båda underbart snygga sommarklockor
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Det har drällt av Subbar på Liseberg idag.
Någon gammal Chronomat & Smp men bäst har en blå Tudor Flinga på strap varit.

Edit: och nu en sorts Panna.
 
Senast ändrad:

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
En gmt i poolen här på clarion helsinki, hans fru såg ut att ha en dj, ev en date. De var från sverige.
 
Topp