Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastiskt trevliga klockor och kul med nåt som inte alla har. Verkar bara finnas kvar silver och coppar på deras hemsida. 26 exemplar av varje färg gjordes tror jag.Får inte heller glömma Finland
S.U.F Vetehinen
Semiärlig var ordet! Ska jag komma ihåg.Trevligt skriver precis som vanligt! Bra att du iaf är semi-ärlig med dina inköp. Jag har sjunkit lägre. Rätt vad det är finns den bara där...
Grattis!
Man bugar! Gillar alla komplikationer med den. Om tidvisning nu räknas som en sådan?Grym paketöppning @Moorflax! Riktigt trevlig klocka du införskaffat, är ju så trevliga tavlor dom där sandwischdialtavlorna!
Hm...blev man ju bara ännumera sugen på att införskaffa sig en till Panna!
Jaja...sist men inte minst, ett stort Fakking GRATTIS Dude!
Kanada - Marathon
Gillar även deras field watch. MyrskiFantastiskt trevliga klockor och kul med nåt som inte alla har. Verkar bara finnas kvar silver och coppar på deras hemsida. 26 exemplar av varje färg gjordes tror jag.
Besvikelsen när någon redan postat det man tänkte...
Tänk om det vore så enkelt!Snygg produktplacering av Microsoft, är det så du finansierar dina klockköp?
Perfekt ju! Då kan man köpa två Vostoks från olika länder! Den där var ju rätt cool.Vostok Europeär från Litauen
Landsort är en favorit. Det låg en ute här på KS för några år sedan.Underbart skrivet! jag skulle också rösta för en Landsort, de är så fina! Tyvärr lite för stora för mig, men ni som kan - köp!
Ingen riktig dykarklocka.Ja Landsort är ju helrätt!
Har inte sett någon på köp och sälj på länge...
Lume på sekundvisaren som saknas?Ingen riktig dykarklocka.
Tycker du ska ha en från grannen Danmark!
Ovanliga här på forumet men personligen så gillar jag Linde Werdelin
Edit: lite osäker på vad som krävs för att kvala in som riktig dykarklocka, men just modellen ovan används ju av Danmarks ”frogmen” så den bör ju gå in i den kategorin
Lite Hublot-vibbar fast personligen gillar jag LWs design merDet har ju diskuterats vad som är en "riktig" dykarklocka.
Paneraien har ingen vridring t.ex. Landsorten har säkert också något som gör den till en icke-dykare.
Jag är inte så anal i detta. Italienska marinen körde Panerai, då kvalar det in som en dykarklocka för mig.
Designen på LW:n ovan var ju minst sagt speciell
Ja, samt tydliga markeringar för förflutna minuter.Lume på sekundvisaren som saknas?