• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är den minst prisvärda klockan på Köp och Sälj just nu?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Såkkett

Omega
Fast den är väl snarare NOS än ny?
Concentric dial samt dom gamla smala visarna försvann väl vid Basel 2015?
När slutade dom lista 116034?
53kkr som uret har som riktpris torde väl vara det sista listpriset innan dom gick oop, det är ju inte deras pris, dom säljer den ju inte.
 

Gabriel90

Panerai
Fast den är väl snarare NOS än ny?
Concentric dial samt dom gamla smala visarna försvann väl vid Basel 2015?
När slutade dom lista 116034?
53kkr som uret har som riktpris torde väl vara det sista listpriset innan dom gick oop, det är ju inte deras pris, dom säljer den ju inte.
Du har rätt i det du säger.. my bad sorry.
Tror att de slutade lista 2016.. men jag kan ha fel.
Dock e jag väldigt förtjust i lite udda och inte så vanliga modeller.. så denna var ett givet val för mig :)
 

JLC

Panerai
2-Faktor
Det är intressant att medlemmar under 300 inlägg har så pass vassa åsikter.
Är ju själv inte snövit eller nån som sitter tyst det vet jag, men lite respekt bör kanske ges när det är medlemmar med många års av erfarenhet som unisont påpekar relevanta saker.
Dock tycker jag, då som nu, att personagrepp och alltför ovårdat språk bör vara förbjudet.
Sakliga och konstruktiva kommentarer alltid bra och viktigt på forumet.
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Det är intressant att medlemmar under 300 inlägg har så pass vassa åsikter.
Är ju själv inte snövit eller nån som sitter tyst det vet jag, men lite respekt bör kanske ges när det är medlemmar med många års av erfarenhet som unisont påpekar relevanta saker.
Dock tycker jag, då som nu, att personagrepp och alltför ovårdat språk bör vara förbjudet.
Sakliga och konstruktiva kommentarer alltid bra och viktigt på forumet.
Ha ha bra sätt att bemöta kritik, NOT :banghead::banghead::banghead::banghead:
Samma person bemötte frågor/kritik på ungefär samma sätt senast (kolla hans posthistorik).

Väldigt låg nivå.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp