• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilken är den minst prisvärda klockan på Köp och Sälj just nu?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Klockan vart såld så tog bort annonsen. Har inte lärt mig KS helt ännu

Kmr bild
Det är väl extremt märkligt att radera just denna annons? Varför? Med tanke på hur ovanlig klockan är och med tanke på priset så kan jag tycka att man ska vara schysst och låta den ligga kvar som referens. Att det dessutom bryter mot reglerna ger ju dubbelt upp, så att säga.
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Måste säga det är en oerhörd fjantig tråd.
Hade förstått om de var för klockor där folk försöker blåsa en.
Faktiskt är de så att många tycker jag vart dumt som krängt iväg den. Vissa klockhandlarare tyckte jag skulle behålla den o låta den ligga och öka i värde.
Det är totalt ointressant om folk tycker om priset och dess utseende. Uppenbarligen har dessa klockor gått för ännu mer pengar (uppåt 30k) sen är de mycket väl som ni säger- i Sverige är den svårsåld kontra Asien men nu var det faktiskt Norge den skeppades till.
Allt handlar inte om pengar och rolex.
Jag bär och köper klockor som är roliga och unika på sitt sätt, ful som snygg.
Kränkt :)
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Klockan vart såld så tog bort annonsen. Har inte lärt mig KS helt ännu

Kmr bild
Gör om och rätt då. Om du inte ännu fattat hur avdelningen för annonser funkar tycker jag du inte skall använda den.
Man kan väl tycka att användare skall i vart fall läsa igenom de regler som gäller innan man använder den delen av forumet. Det är väl det minsta man kan begära om man vill nyttja gratisannonsering.

I korthet skall annons, pris osv ligga kvar som referensarkiv. Rätt enkelt.
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Sorry de visste jag faktiskt inte!
Jag använder som sagt ks alldeles för lite och reggade mig i år. Endast köpt och sålt 1 klicka härifrån. Grymt forum men tyvärr är jag som en 90 åring när de kommer till it
Vill du ha bilder o liknande är de bara PMa.
Nu släpper jag denna tråd
https://klocksnack.se/threads/blå-certina-acition-ds.75048/
https://klocksnack.se/threads/seiko-padi-limited-sänkt-nu-med-800kr.66944/
https://klocksnack.se/threads/oris-aquis-från-15-11-prisbump.65156/
Jag får det till 3 klockor? + din Sumo så är det 4

Det lustiga är även att du har lyckats hur bra som helst med dina tidigare annonser att bara ändra status till "avslutad"
Men just denna omtalade annons "råkade du ta bort"?
Nu har du förvisso rättat till ditt misstag, men låter som en dålig ursäkt om du frågar mig.

Jag har ägt 2 av dessa. Gör om gör rätt.
Hur unik är den egentligen om du har ägt 2st?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp