• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken är din Exit Watch?

Min Exit Watch blir min första och nuvarande klocka. En Omega PO. Är så sjukt nöjd och kan inte tänka mig någon annan klocka jag hellre skulle vilja ha.

imgres

Är man naiv eller bör man vara nöjd med att man lyckats hitta rätt på första försöket?
Tror du ska vara nöjd med att vara nöjd. :)

Skulle jag någonsin få råd med denna klocka tror jag att jag kan vara nöjd och inte behöva titta på klockor något mer..
LuxExpose-RDExcaliburFlyingTourbillon-1.jpg

Rolex

Något så enkelt som denna. 34 mm, liten, elegant och håller en livstid. Ska spara ihop till den nu och tanken är att det ska bli den enda klockan jag har i mitt liv. Meeeen, känner jag mig själv kommer det att sluta med en Milgauss, en day date och en datejust också till slut..

Vet inte det ens finns någon exit watch. Men om man tänker sig ngt i stil med "ngt fint som jag realistiskt sett kan tänka mig att köpa längre fram" så är jag inte helt främmande för den nya Sky-Dwellern i stål som visades nyligen i Basel. Fingrade på guldvarianten i Amsterdam för några dagar sedan och den är riktigt cool. Ståvarianten har imho snyggare urtavlor.

Rolex-Sky-Dweller-White-Gold-Steel-blue-dial-Baselworld-2017-cover-thumb-2048x1365-32394.jpg

Vet inte det ens finns någon exit watch. Men om man tänker sig ngt i stil med "ngt fint som jag realistiskt sett kan tänka mig att köpa längre fram" så är jag inte helt främmande för den nya Sky-Dwellern i stål som visades nyligen i Basel. Fingrade på guldvarianten i Amsterdam för några dagar sedan och den är riktigt cool. Ståvarianten har imho snyggare urtavlor.

Rolex-Sky-Dweller-White-Gold-Steel-blue-dial-Baselworld-2017-cover-thumb-2048x1365-32394.jpg
Första bilden där den ser bra ut typ.

Tillbaka
Topp