niclashill
Silver
Galet att dweller - hårigaste klockan av alla - inte är solklar etta. Misstänker röstfusk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sant, sedan kan vi börja skilja mellan Exp 36 & 39 mm.Jag är inte med om det inte går att välja mellan gamla caset och nya maxicaset![]()
Sorry, “bara” som rangen var just da 2017 hos AD, men visst den skulle vart medOysterkvarts är ju inte med!
Sjukaste jag sett tror jag.![]()
om jag var miljonär skulle jag ha alla dessa klockorDaytona
DD
Yachtmaster
King Midas
Synd att man inte kan välja flera alternativ i omröstningen
Det är lugnt. Jag var inte 100% seriös.Sorry, “bara” som rangen var just da 2017 hos AD, men visst den skulle vart med![]()
Dweller. Den har allt alla andra Rolex skulle vilja ha:
Utseende
Specs
Rykte
![]()
Forstod nastan det, men yes de ar indeed niceDet är lugnt. Jag var inte 100% seriös.
Men jag gillar oysterkvarts ändå.
Fast alltså... Bästa rolexen är det kanske inte ändå. Daytona med vit dial!
Håller med till 100%Dweller. Den har allt alla andra Rolex skulle vilja ha:
Utseende
Specs
Rykte
![]()
Det som gör att jag väljer 14270 och 214270 är att de modellerna inte har några valmöjligheter alls.Har GMT 16700, köpte en 14060M Submariner för några år sedan men störde mig galet på den alltför oversizade kronan (jämfört med GMT som jag var van vid).
Tyvärr såldes 14060M innan Subhypen slog till på riktigt, det var ju dumt...
åter till ämnet, bästa rollen är såklart Explorer 14270! Den har utseende, rykte och fullgoda specs för en småbarnsfar!!