Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...tss överklassSåg Captain Phillips på bio igår, rekommenderas starkt! Slutscenen enbart ger med all säkerhet Hanks sin sjätte Oscarsnominering. Övriga skådisar imponerade även dem, speciellt Barkhad Abdi som piraten Muse. Bra biofilm, gå och se!
Oväntat bra, den gav både skratt och eftertanke.Jag såg "En oväntad vänskap" härom dagen, ruskigt bra film som garanterat får dig att må bra!
...tss överklass
Överklass enligt mig är en negativ klang på en viss livsstil och inte nödvändigtvis knutet till ekonomi. Killen ser ut som en snobb på avatarbilden, sorry.Är det överklass att gå på bio månne..... har du inte råd med det.... ja då förstår jag att mkt här sticker i ögonen. Har lite biocheckar över, skickar gärna över ett par st om du vill ha? Vill föregå med gott exempel bara.... ett litet bevis på att överklassen kan sträcka ut en hjälpande hand.... vi drar vårt strå till stacken.... en enkel solidarisk gest i all välmening....
Överklass enligt mig är en negativ klang på en viss livsstil och inte nödvändigtvis knutet till ekonomi. Killen ser ut som en snobb på avatarbilden, sorry.
Så du dömer en människa utifrån en avatar? Låter inte så slugt, har följt dina inlägg och jag trodde ärligt att du var lite mer solid. Tråkigt att jag hade fel. Nåja.... livet stannar inte för det..... Hojta till om du ville ha biocheckarna....
Såg den för ett tag sen, skit kulFour Lions 7/10
Mörk Brittisk komedi om ett gäng unga radikala muslimer. Bjöd på många höga skratt. Se den! ROlig men samtidigt rätt hemsk.
Mycket bra!!HEAT 10/10
Bästa scenen = Bankrånet, så jävla nice när man hör 7.62orna och 5.56orna smattra omkring i typ 10min![]()
Överklass enligt mig är en negativ klang på en viss livsstil och inte nödvändigtvis knutet till ekonomi. Killen ser ut som en snobb på avatarbilden, sorry.
Såg Captain Phillips i går
Filmen lämnade en hel del tankeställare när jag lämnade salongen. Skådespelarna gjorde ett riktigt bra jobb men många av scenerna kändes lite väl utdragna.
8/10
Okej, trodde det var du. Iallfall personen ser ut som en stekare eller liknande "överborgare".Vet inte ens hur jag ska bemöta den kommentaren. Är det överklass att gå på bio? Jag fattar ingenting. Som Jacob dessutom skrev så är personen i fråga Noel Gallagher, en man som är allmänt känd för att vara en "working class hero".
"Who? Who? What are you, a fucking owl?!"HEAT 10/10
Bästa scenen = Bankrånet, så jävla nice när man hör 7.62orna och 5.56orna smattra omkring i typ 10min![]()