• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken film såg du senast?

För er som gillar skräck kan jag tipsa om nya Bring her back. Inte det bästa jag sett, som typ Martyrs eller I saw the devil men ändå typ 7/10. Såg även Weapons på bio, helt ok men lite annan ton. Lite mer ”humoristisk” skräck eller vad man ska kalla det.

För er som gillar skräck kan jag tipsa om nya Bring her back. Inte det bästa jag sett, som typ Martyrs eller I saw the devil men ändå typ 7/10. Såg även Weapons på bio, helt ok men lite annan ton. Lite mer ”humoristisk” skräck eller vad man ska kalla det.
Missnöjd med båda. Bara sebara. Inte sevärda. Hittar knappt några bra skräckisar längre.

Jag och frugan kikade på Deep Cover ikväll. Långt över förväntan. Riktigt rolig actionkomedi med bra lineup på skådisar. Sean Bean, Orlando Bloom, Paddy Considine (Mobland), Ian McShane m.fl

Edit: verkar inte gå att ladda upp bilder…

Bilagor

• IMG_3605.png
    IMG_3605.png
    106.4 KB · Visningar: 1
  • IMG_3606.png
    IMG_3606.png
    90.9 KB · Visningar: 1
Tillbaka
Topp