Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du inte redan sett alla dessa så klipp ngn av dem: Silo, Foundation, The Boys, Peacemaker, Slow Horses, Masters of the Air, The Expanse, Bad Monkey, For all Mankind, SAS Rouge Heroes, Resident Alien, Shrinking, The Day of the Jackal, The White Lotus, Le Bureau des Légendes.
Någon som har förslag på något guldkorn tv-serie? Har hamnat i ett dö lägeverkar tunt där ute. Inga Spanska serier bara allt annat är välkommet
![]()
Ingen höjdare, men tyckte inte succession var någon hit heller. Kändes med Mountainhead som att jag hade missat ”avsnitt” innan.Skaparen av SUCCESSION har en film på MAX som heter Mountainhead.
Håller med angående filmen.Ingen höjdare, men tyckte inte succession var någon hit heller. Kändes med Mountainhead som att jag hade missat ”avsnitt” innan.
Ingen höjdare, men tyckte inte succession var någon hit heller. Kändes med Mountainhead som att jag hade missat ”avsnitt” innan.
Det var synd för den hade jag sett fram emot. Jag gillade ju iofs Succesion.Håller med angående filmen.
Konklaven tyckte jag om.Länge sen den kom någon bra film tycker jag. Senaste bra jag såg var Oppenheimer.
Har jag missat något bra som kommit de senaste åren?
Udda men sevärd Mickey 17Länge sen den kom någon bra film tycker jag. Senaste bra jag såg var Oppenheimer.
Har jag missat något bra som kommit de senaste åren?
Såg den på bio, ÄLSKADE DEN!Udda men sevärd Mickey 17
Finns att se på hbo MAX
![]()
Enig. Såg den med frugan igår kväll. Hade varken läst på om den eller sett någon trailer eller liknande. Så hade ingen aning om vad som väntade! Blev därför ett stort jävla WTF ungefär där i mitten. Men ändå gillade jag filmen och delar din uppfattning om den visuella upplevelsenSinners, riktigt bra under första delen, spårar ut lite mycket på slutet, riktigt coolt visuellt filmad
![]()
Rocky road to DublinEnig. Såg den med frugan igår kväll. Hade varken läst på om den eller sett någon trailer eller liknande. Så hade ingen aning om vad som väntade! Blev därför ett stort jävla WTF ungefär där i mitten. Men ändå gillade jag filmen och delar din uppfattning om den visuella upplevelsen