Jag köpte Gavve s Omega AT till honom för ett tag sedanVad har han för klocka då?
Man ska ju som bekant alltid bräcka sin far. Men inte med för mycket...
/R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag köpte Gavve s Omega AT till honom för ett tag sedanVad har han för klocka då?
Man ska ju som bekant alltid bräcka sin far. Men inte med för mycket...
/R
https://klocksnack.se/threads/onsdagsklockan-the-eternal-onsdag.36/Det har jag inte haft.
Det sagt, så ska du ju ta med dig din DD.
Plättlätt! Ta ingen med dig, passa sen på att handla en ny![]()
Just fn. Den finns också!![]()
Fy faen va lågt av dig leben, att sparka på någon som redan ligger är inte schysst! Dessutom är min skabbiga golf cab från 92
!
Vad är väl en Mercedes pagoda mot en klassiker som Golf cab.![]()
I nämnd ordning?Haha...simmar fiskar i havet?! Att jamföra en Mercedes pagoda och en klassisk Golf cab från 1992 är som att jämföra Rolex och en Seiko!
Haha!Vad är väl en Mercedes pagoda mot en klassiker som Golf cab.![]()
Varför chansa? Ta med samtliga Rolex och JLC:n, det garanterar succé!
Kör en dubbel-Bieber, med två klockor på vardera arm, Omegan kanske får plats också!
![]()
1 2 3, Rom och rosé!
Mvh
Ses där!
Agendan är att dricka så mycket dyrt vin som möjligt på så kort tid som möjligt och eventuellt försöka stjäla en dräkt av SchweizergardetHur länge stannar ni och vilken agenda har ni?
Har själv aldrig varit i Rom innan. Skall bli trevligt även om det är i jobbet.
Den fick stanna hemma. Blev nojigDD rosé såklart! Glöm den bara inte i lådan i säkerhetskontrollen..
Skräll!!! Dock ok.
Klart han ska ha duon, han ska ju ut och resa![]()