216570 kanske.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Datum kan absolut vara en fördel men inget måste enligt mig!Den har inget datum. =absolut inte owg-vänlig!
Sorry för OT men var har du köpt lådan?Bra smak
![]()
Tänkte provocera lite.. på ett positivt sätt, förhoppningsvis.Hej! Jag ska köpa min första "riktiga" klocka. Har satt en budget kring runt 50 000 Kr. Vad skulle ni köpt?Behöver lite insperation.
(tänk på omega speedmaster/ rolex sub)
Datum är typ det jag kollar på en klocka. Vad klockan är vet jag för det mesta.Förstår inte varför du måste ha datum om du är OWG? Det är ju en bra funktion men knappast ett krav i min bok.
Jag skulle säga tvärtom. Jag har lättare att räkna datum än att hålla koll på vad klockan är. Gå in på ICA och köp en kalender så behöver du inte köpa fler klockor...Datum är typ det jag kollar på en klocka. Vad klockan är vet jag för det mesta.
Måste komma på någon bra armbands-anordning isf. Slarvar alltid bort kalendrar hehe.Jag skulle säga tvärtom. Jag har lättare att räkna datum än att hålla koll på vad klockan är. Gå in på ICA och köp en kalender så behöver du inte köpa fler klockor...![]()
För min del är det enklare att memorera max 31 dagar i stället för att pricka rätt på dagens alla 86 400 sekunder.Datum är typ det jag kollar på en klocka. Vad klockan är vet jag för det mesta.
Haha! UnderbartBra smak
![]()
Helt med dig på en 3227:aHade nog gått på en Rolex Explorer 214270, trots att hjärtat egentligen vill ha en IWC Ingenieur, helst en ref: 3227
![]()
Har testat en hel del klockor i prisklassen men de här är de enda jag hade kunnat tänka mig att äga igen. 16710 eller 114060 hade nog valet blivit om man blev tvungen att välja en.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kanske en 16613? (52k)
http://m.blocket.se/Stockholm/Rolex_16613_Bla_69215454.htm?aw=1
Är det någon klocka jag ångrar att jag sålde är det min gamla 00005.Hade lätt gått för en Panerai![]()