• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vilken löpar-/träningsklocka har du?

Kör min gamla trotjänare både på gymmet och på cyklingen! PRW2500-1A.

Skärmavbild 2018-07-12 kl. 14.09.39.png

Gear S3 funkar till den träning jag gör (läs: jag är inget träningsfreak) och jag gillar att den läser sömn och dagliga steg också! Dessutom stämde höjdmätaren förvånansvärt bra i alperna på toppturerna!
%2F20180314_141338.jpg

Uppgraderade precis från Garmin Forerunner 235 till nya Fenix 6 sapphire. För tidigt att utvärdera men Garmin pay funkade i alla fall vid första försöket till min förvåning.
1D2FE6E4-0F9C-447E-97C7-6548BDE11E17.jpeg

Har både Polar M430 samt Garmin Forerunner 235. Garmin lite vassare med inställningar samt bättre mjukvara. POLAR väldigt enkelt och lätt använd.

Bumpar tråden med en fråga. Finns det en diskret aktivitetsklocka/armband som fixar det vanliga (steg, osv) men som också råkar ha funktioner för sport? Tänker en man kan bära på högra handleden så man slipper ta av "riktiga" klockan.

Bumpar tråden med en fråga. Finns det en diskret aktivitetsklocka/armband som fixar det vanliga (steg, osv) men som också råkar ha funktioner för sport? Tänker en man kan bära på högra handleden så man slipper ta av "riktiga" klockan.

Jag kör på en Fitbit Inspire HR på höger arm med skärmen avslagen normalt sett, är väl inte supersnyggt men diskret. Gick på nån tusenlapp i somras.

20200204_073554.jpg

Tillbaka
Topp