Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tidal i samma kvalitet som Spotify kostar lika mycket som Spotify. Vill du däremot ha bättre ljudkvalitet får du betala dubbelt, dock finns ju inte den tjänsten hos Spotify (än).Tror ni artiserna som gick till Tidal skjuter sig i foten?
Att endast göra sig tillgänglig på en tjänst som kostar dubbelt så mycket än tidigare borde ju få en och annan att tanka ner musiken illegalt.
Tidal i samma kvalitet som Spotify kostar lika mycket som Spotify. Vill du däremot ha bättre ljudkvalitet får du betala dubbelt, dock finns ju inte den tjänsten hos Spotify (än).
Annars blir det nog kazaa igen
Hur gammal är du egentligen?
Det var ett skämt. Fan har alla vaknat upp o ner idag eller?
Mobilen i väggen är lösningen!Jag har Spotify. Men en grej jag stör mig på är att det dras auto 16e varje månad. I augusti sa jag upp abonnemanget o startade om det 25-26e i aug. Men det fortsätter dras 16e. Kan man ändra eller måste slänga mobilen i väggen?
Mobilen i väggen är lösningen!
Provat att maila Spotify? Ingen koll på deras kundtjänst men mycket löses enkelt efter lite korrespondensJag har Spotify. Men en grej jag stör mig på är att det dras auto 16e varje månad. I augusti sa jag upp abonnemanget o startade om det 25-26e i aug. Men det fortsätter dras 16e. Kan man ändra, eller måste jag slänga mobilen i väggen?
Provat att maila Spotify? Ingen koll på deras kundtjänst men mycket löses enkelt efter lite korrespondens
https://www.spotify.com/se/about-us/contact/Ger upp i förväg när det gäller såna här företag. Kom på att dom kanske har en twitterkundtjänst så ska kolla det.
Edit: Räckte att söka på Twitter. Verkar inte finnas nån kundtjänst, utan det är väl forum som flashback som gäller för frågor.
https://www.spotify.com/se/about-us/contact/
Alternativet längst ned, frågeformulär direkt till kundtjänst
Du söker på Twitter men inte Google, vet inte vem av oss som är i framkant gällande teknologin
Du söker på Twitter men inte Google, vet inte vem av oss som är i framkant gällande teknologin
Yepp, sådär var den..Någon som testat Deezer?
Dårå?Yepp, sådär var den..
När jag hade den var den svårnavigerad bland annat, saknade mycket i den genren som jag lyssnade på osv.. men det är nog säkert mycket mycket bättre idag.. bara att prova, oftast kör de ju 30dagars prova på..