Pictor
Guld
Inte fullt så gammal, den är från 1965.
OjOj! den är mycket fin, och vilken boetlocksgravyr. Lyfter f.ö på hatten för en ny Rolextråd, och hoppas att vi får se många
av dom äldre här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte fullt så gammal, den är från 1965.
1936..Ref: 2508
Serienummer 25xxx
Men inte i min ägo längre.
Valjoux 22
1936..Ref: 2508
Serienummer 25xxx
Men inte i min ägo längre.
Valjoux 22
1966...inte äldst men nära mitt hjärta:
Tackar!OjOj! den är mycket fin, och vilken boetlocksgravyr.
6285 med serie nummer 98xxxx från runt 1953
Kunde ju inte låta bli att kolla på chrono24 då din var så snygg, ligger där från 16-29tkr men ingen är ens i närheten av din...Måttet är manliga 34mm utan krona och rimligt pris beror nog lite på hur mycket man vill
ha en sådan klocka om man hittar någon.
Men gissar från 12 och uppåt.
Kunde ju inte låta bli att kolla på chrono24 då din var så snygg, ligger där från 16-29tkr men ingen är ens i närheten av din...
Ingen bra referenspunkt i dessa fall. 34 mm och manuella låf på ca 6-7' i bra skick när jag följde dem på ebay.Kunde ju inte låta bli att kolla på chrono24 då din var så snygg, ligger där från 16-29tkr men ingen är ens i närheten av din...
Ingen bra referenspunkt i dessa fall. 34 mm och manuella låf på ca 6-7' i bra skick när jag följde dem på ebay.
...och köpte för?Sålde min nyservad för 14k.
...och köpte för?
Hej, tror inte franken, jag har en likadan och så ser dom ut sorry för sv vit bild, men rött datum jämn dag.Skitsnygg!
Och TACK för din input angående serienummer. har aldrig noterat att de börjar om igen på 50-talet men såg det nu. 1959-60 verkar ju på alla sett och vis mer rimligt och då kanske det inte är en franken after all.