Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
1936..Ref: 2508
Serienummer 25xxx
Men inte i min ägo längre.
Valjoux 22
Ska fixa en mer korrekt länk till henne när hon inte serHar ju redan gratulerat dig till din skönhet men din fruns klocka är ju helt sjuk. Kan vara den coolaste DJ jag någonsin sett.
(Note to self; 6605-bevakning)
Här kommer mitt ena tillskott.
5508 -59
Ang insert så ser det korrekt ut men visst kan det va bytt nån gång. Tack för de fina ordenDette er en nydelig 5508 med fin gilt dial og flott patina, har klokken fått en nyere bezelinsert? Uansett, en skjelden flott vintage Rolex som jeg gjerne skulle eid.
Tom
Kool! Kul med en till BB på forumet, visst är de små knubbiga uren härliga?
Bara en fundering, vad säger personalen när du kommer in med detta fina ur för service ?
Tack, jag älskar dom. Tycker att dome riktigt dressiga men funkar även till jeans om man är hemma och slappar.Kool! Kul med en till BB på forumet, visst är de små knubbiga uren härliga?
Nja, bara drWatch har kollat på den och han var inte speciellt intresserad tror jag.Bara en fundering, vad säger personalen när du kommer in med detta fina ur för service ?
Lär ju bli mäkta glada tycker jag iallafall
Cliff Barnes ! Dallas underdog dags att byta urmakare tror jag bestämt.Nja, bara drWatch har kollat på den och han var inte speciellt intresserad tror jag.
Jag gillar allt fram till 90-talTusen tack. Samma här, ju mer tiden går så dras jag mot äldre klockor. Köpte btw en complete set födelseårs 1601 från -1977 förra veckan. (Eller är det för nytt för dig?) @eriksson850
Länken hade jag sedan tidigare, men någorlunda tidsenlig (gay freres nitad oyster)Riktigt fin. Grattis. Ser ut som originallänk också.
Har svårt för nato på dressare, med de där tunna bandhornen måste du köra läder. Lite svårt att se, men det ser ut som en trevlig klockaDenna plockade jag hem från Kaplans auktion. -61
Låter som en fin kombo så länge som du väljer ett ostoppat, men det vet jag att du gör.Håller med. Men det blev ju min julklocka när vännen inte ville ha kvar röda mocka-natot. Sandfärgad struts är planen. @eriksson850
Ja det är lag på det!Ha ha ha...är dom inte alltid ostoppade? Nu när du säger det så..så har jag bara ostoppade till mina dressade klockor...men det är snarare pga magkänsla än en regel. Är det en outtalad regel jag missat? Förklara gärna. @eriksson850