Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha ha!! Så ska det se ut! Mycket vackert!Datejusten med silvertavlan är såld och damdinkorna är inte mina
![]()
Jo det är ju den sista serien av 14060M och den sista rollen med lug holesTänkte först föreslå försäljning av Submarinern, för jag såg en 114060 när jag hastigt bläddrade förbi. Men det är ju en av de sista 14060.
Tycker du ska försöka behålla båda... Inte det svar du bad om, kanske, men så känner jag.
A
14060M COSC gjordes bara 5-6 år, så den är väl inte så jäkla vanlig.
Turn-O-Graphen gjordes 7-8 år men såldes kanske färre av än subben.
Det tror jag inte, men man kan ju alltid hoppas om 100 årTur o graph blir.den nya Paul newman!
TOGen kostade ca 10k mer än subben ny, men nu ligger väl båda på ca 40.Får jag fråga en sak, får du lika mycket för bägge eller är det någon av dom som är värd mer?
(Har noll koll på priserna, men gillar verklgen 116264an)