Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du menar ett sådant här?Finns inte MJ-leather här på forumet? Tror jag kikat där förut för läderstraps, men inte kommit till skott...
Ungefär det jag kikat på till min ploprof! Skitsnyggt, passar nog minst lika bra på en 5513!Du menar ett sådant här?
![]()
Det är ju alltid skoj att ha att byta medVarför läder när länken är så mysig?
Kommer sluta med att du bara byter tillbaka efter max 1 dag, blir liksom inte bättre än länk!Det är ju alltid skoj att ha att byta med![]()
Ja absolut, jag kan tänka mig lite vad som helst!Kan du tänka dig gummi?
Det kan vara värt ett försök!För löjliga 99:- kan du få ett kurvat gummi från gripenbro! Hyffsat bekvämt för pengen![]()
Hittade oxå bilden! Såg bra ut på din. Kanske lite för modernt för min gammel-Rolle men jag köper och provar!
Det där hirshet var ju helt underbart skönt slitet!Hirsch Liberty, här på en GMT.
![]()
Jo jag vet, det är ju den gängse uppfattningen."grumpy old men" säger -inget läder på dykare... sub går på länk, nato el gummi![]()
Resårband Marine Nationale då?"grumpy old men" säger -inget läder på dykare... sub går på länk, nato el gummi![]()
Det där var ju också helt rätt!Resårband Marine Nationale då?
![]()
Tack! @Scaramanga hittade några på en fransk surplusbutik. Tjatar på honom att köpa fler man han mekar bara med sin Volvo 142a nuförtiden och har slutat med klockorDet där var ju också helt rätt!
Var får man tag på ett slikt?