Tack! @Scaramanga hittade några på en fransk surplusbutik. Tjatar på honom att köpa fler man han mekar bara med sin Volvo 142a nuförtiden och har slutat med klockor
Hörru! Det är en 244 för bövelen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! @Scaramanga hittade några på en fransk surplusbutik. Tjatar på honom att köpa fler man han mekar bara med sin Volvo 142a nuförtiden och har slutat med klockor
Hahaha, retas bara. Den såg fin ut! Vill också ha hobbybil. Funtar på en Suzuki sj 413 Men se till att fixa en packe band nu!Hörru! Det är en 244 för bövelen.
Gillas!!!Resårband Marine Nationale då?
Kan ju tycka att @Scaramanga är SKYLDIG mig ett sådant strap.Tack! @Scaramanga hittade några på en fransk surplusbutik. Tjatar på honom att köpa fler man han mekar bara med sin Volvo 142a nuförtiden och har slutat med klockor
Kan ju tycka att @Scaramanga är SKYLDIG mig ett sådant strap.
Det är trots allt han och hans jäkla Tudor sub som gjorde så att jag köpte en alldeles för dyr klocka.
Suck...Sånt band?
Ajfan! Mailat och frågat varför?Hittade oxå bilden! Såg bra ut på din. Kanske lite för modernt för min gammel-Rolle men jag köper och provar!
Edit: Gick inte att beställa från Gripenbro
Jag har shoppat loss på bukten nu så jag klarar mig ett tag!Ajfan! Mailat och frågat varför?
Om jag kommer loss till GTGn så kan jag ta med om du vill testa
Haha härligt, ser fram emot bilderJag har shoppat loss på bukten nu så jag klarar mig ett tag!
Och jag som trodde att du skulle slicka dina finansiella sår efter det stora inköpet ;-) Jag har följt dina underhållande trådar med stort nöje och tycker att du har gått från klarhet till klarhet, men sen ser jag detta om läder till sub... Jag hoppas att du tar reson... ;-)Jag har shoppat loss på bukten nu så jag klarar mig ett tag!
Och jag som trodde att du skulle slicka dina finansiella sår efter det stora inköpet ;-) Jag har följt dina underhållande trådar med stort nöje och tycker att du har gått från klarhet till klarhet, men sen ser jag detta om läder till sub... Jag hoppas att du tar reson... ;-)
Det där vill jag ha på min Speedy! Var har du köpt det?
Det där var helrätt! Ta gärna med det på gtg:etOm du vill gå mot strömmen så har jag ett mockaband (20-16mm)som passar. Kan ta med till nästa GTG om du vill. (Det översta är ett 20-18 )
Absolut inteBlir man halshuggen om man tycker att en sub gör sig bäst på Nato iaf 5513, 1680 och Tudor subs?
Det kan vara värt ett försök!
Låt oss göra det klart en gång för alla På en vintage dykare är det helt okay med läder, den är ju ändå pensionerad från hårt liv under vatten Gummi är däremot ett big no-no. Gummi har man bara på moderna dykare i aktiv tjänstOops... Glömde att jag beställde detta i förmiddags
Låter faktiskt vettigt, nästan så att jag köper det trots att jag är motståndare till dykare på läder. Klart som fan de förtjänar en lite mjukare och ledigare klädsel efter pension! Men bara iblandLåt oss göra det klart en gång för alla På en vintage dykare är det helt okay med läder, den är ju ändå pensionerad från hårt liv under vatten Gummi är däremot ett big no-no. Gummi har man bara på moderna dykare i aktiv tjänst
För att jag kan och villVänta lite......varför gå igenom allt krångel med att köpa en....ok.....5513 och sedan besudla den med en gummistronk? Berätta.....
För att jag kan och vill
posta en bild vetja!Köp ett såntdära gräsligt 18 mm James Bond Nato.....så har du en fullbordad fadäs......
Instämmer! Var är det köpt?Bara så jävla snyggt!