• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vilket läder till sub 5513?

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Resårband Marine Nationale då?
image.jpeg
Gillas!!! :D
 

Urfunktion

Cartier
2-Faktor
Jag har shoppat loss på bukten nu så jag klarar mig ett tag! ;)
Och jag som trodde att du skulle slicka dina finansiella sår efter det stora inköpet ;-) Jag har följt dina underhållande trådar med stort nöje och tycker att du har gått från klarhet till klarhet, men sen ser jag detta om läder till sub... Jag hoppas att du tar reson... ;-)
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Och jag som trodde att du skulle slicka dina finansiella sår efter det stora inköpet ;-) Jag har följt dina underhållande trådar med stort nöje och tycker att du har gått från klarhet till klarhet, men sen ser jag detta om läder till sub... Jag hoppas att du tar reson... ;-)

Det blev ett Paisley-nato och ett smutt Rally-tropic. Så denna gång faller jag till föga och gör som panelen säger. Inget läder denna gång. :oops:
 

Savagear114

Rolex
2-Faktor
Låt oss göra det klart en gång för alla:) På en vintage dykare är det helt okay med läder, den är ju ändå pensionerad från hårt liv under vatten:happyhappy: Gummi är däremot ett big no-no. Gummi har man bara på moderna dykare i aktiv tjänst :watching:
Låter faktiskt vettigt, nästan så att jag köper det trots att jag är motståndare till dykare på läder. Klart som fan de förtjänar en lite mjukare och ledigare klädsel efter pension! Men bara ibland ;)
 
Topp