Peppo
Basic
Haha magiskt!Jag tror hon bytte sin Breitling mot en Rolex med @TouchingEvil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha magiskt!Jag tror hon bytte sin Breitling mot en Rolex med @TouchingEvil
Hahaha.Jag tror hon bytte sin Breitling mot en Rolex med @TouchingEvil
Precis som du vill ha det alltså.
Jag tror hon bytte sin Breitling mot en Rolex med @TouchingEvil
Ok KS...jag vill också ha en Rolex. Jag vill verkligen verkligen verkligen ha en Rolex. Ni som ha fler än en...donera gärna en till mig![]()
![]()
![]()
Hon köpte sig en DD i gulguld.Någon som vet hur det gick, fick hon en gratis Rolle?
Något säger mig att just hon skulle göra det.Kommer hon ens uppskatta klockan om hon inte har jobbat för det?
For realz???Hon köpte sig en DD i gulguld.
Hon postade på sin FB och skrev typ - ibland får man inte det man vill gratis men jag köpte den istället och är överlycklig. Jag har tagit bort henne från min FB därav så minns jag inte exakt men jag såg bilden på henne och klockan och jag vet att hon har pengarna så.For realz???
Haha, vad sjukt att du var vän med henne...
Jag såg henne på stan nån dag efter artikeln. Hon hade en blåklocka över vänster öga...Någon som hört från Sandra?
https://www.expressen.se/nyheter/sandra-28-vill-ha-en-gratis-rolex-klocka/
![]()
Hon är inte ensam
Skulle vara om han var från Australien och/eller att tidsskillnaden spelade ett spratt. 31a mars postades skärmdumpenSkillnaden (kanske) är dock att det du postade var ett aprilskämt. Sandras annons var en dag för tidig för att kunna klassas som det.![]()
Skulle vara om han var från Australien och/eller att tidsskillnaden spelade ett spratt. 31a mars postades skärmdumpen![]()
Så tidsskillnaden spelade ett spratt? För detta postades dagen innan för migJag har fått bekräftat att det var ett aprilskämt, då han även postade den i klockgruppen jag är med i på Facebook.![]()