P
Philippe Stern
Guest
Som vanligt. Ge dig på pojkar i din egen storlek istället.Du vinner!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som vanligt. Ge dig på pojkar i din egen storlek istället.Du vinner!
Vissa förstå ironi. Andra inte. Du börjar kännas som en stalker. Om du inte gillar det jag skriver kan du ju klicka på min avatar och ignorera.Förstår inte hur ingen annan kan reagera på hur @Philippe Stern uppträder? Direkt otrevlig och konfliktsökande..
Vill minnas att han själv sagt att man inte ska ta honom på allvar.Förstår inte hur ingen annan kan reagera på hur @Philippe Stern uppträder? Direkt otrevlig och konfliktsökande..
Okej. Skapligt ny på forumet men ska ta mer lättsamt på hans kommentarer framgent. Nu blir det sängen. Godnatt på er!
Håller med.Trodde det skulle handla om Rolex och värdeminskning. Nu blev det meraVar är alla forumpoliser som brukar gläfsa?
provat,,,stämmer inte,,,Allt blir bra bara du skaffar dig en Rolex
Högskolan i Skövde då? Är det Bert Karlssons gamla Fame Factory?Att bråka om vilket Handels som är bäst är väl som att bråka om vem som är den bästa grekiska bandyspelaren....
Vi har vant oss. Vi skrattar ibland, suckar ibland och ignorerar mycket av utspelen. Tydligen så skall allt/det mesta anses vara ironi, och enligt "Archie" så ligger ansvaret på mottagaren att förstå budskapet. Gör man inte det så är man dum som inte fattar - vilket förstås också kan vara ett ironiskt uttalande...Förstår inte hur ingen annan kan reagera på hur @Philippe Stern uppträder? Direkt otrevlig och konfliktsökande..
And often funnyVi har vant oss. Vi skrattar ibland, suckar ibland och ignorerar mycket av utspelen. Tydligen så skall allt/det mesta anses vara ironi, och enligt "Archie" så ligger ansvaret på mottagaren att förstå budskapet. Gör man inte det så är man dum som inte fattar - vilket förstås också kan vara ett ironiskt uttalande...
"Mostly harmless" som liftarens guide till galaxen skulle sammanfatta det hela.
Handels sa duFörmodligen blir det att köra på en klocka från ch24 med trusted checkout från något eu land då! För då tillkommer ingen moms väl?
Stor humor!Handels sa du![]()
Högskolan i Skövde då? Är det Bert Karlssons gamla Fame Factory?
Har du beställt klockan? Man är ju lite nyfiken på vad det blir.Inget fel på his. Bytte från his till Handels gbg mest för att jag saknade alla gamla polare i gbg. Annars hade jag lika gärna kunnat stanna. Go stad![]()
Försäljaren avböjde för att jag dröjde på datejusten jag länkade. Kan verkligen inte bestämma mig om jag ska köra på en 114060 , 116610 ,, 116710LN eller en 116234 .. (Hoppas du kan ref. nrHar du beställt klockan? Man är ju lite nyfiken på vad det blir.
Kan verkligen inte bestämma mig om jag ska köra på en 114060 , 116610 ,, 116710LN eller en 116234 .. Hoppas du kan ref. nrFår sova på saken. Lovar att hålla er uppdaterade!
![]()
Också varit inne på 114060 väldigt hårt. Men min polare som hade en sådan sålde den då han tröttnade på den och vill nu ha en 116710. Tänker att en 116710 blir roligare i längden. Nackdelen är att den blänger för mkt. Någon får hemskt gärna hjälpa mig fatta beslut. Då kommer 116610 in i bilden och så genast tänker jag att varför köpa en dykare när jag inte dyker och kan få en GMT som har en extra komplikation för mindre pris.. Blir galen med andra ordjag valde 114060, och ångrar mej inte,
tycker avsaknaden av datum gör hela grejen,
har alltid iof.haft svårt för datumbubblan
tror inte många dyker med sin sub.Också varit inne på 114060 väldigt hårt. Men min polare som hade en sådan sålde den då han tröttnade på den och vill nu ha en 116710. Tänker att en 116710 blir roligare i längden. Nackdelen är att den blänger för mkt. Någon får hemskt gärna hjälpa mig fatta beslut. Då kommer 116610 in i bilden och så genast tänker jag att varför köpa en dykare när jag inte dyker och kan få en GMT som har en extra komplikation för mindre pris.. Blir galen med andra ord![]()