• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

VincentB

Martin Samuelsson

Omega
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en Limited edition Citizen-dykare av @Vincentb. Snabb och smidig affär + leverans och allt som utlovat. Grymt trevlig klocksnackare som inspirerar till nya klockköp alldeles för ofta. 100% GG
 

Börsing

Omega
Sålt ett nato till @Vincentb. Snabb betalning!
Närmsta dygnet därefter får jag inte mindre än 15 sms plus meddelanden på forumet. Köparen behöver inte vänta mer än tre timmar på svar.

Sedan råder delade meningar vad som har eller inte har stått i annonsen och vad bilderna visar. Det står utförligare på andra ställen. Köparen erbjuds returnera köpet, men avböjer. Väljer trots detta att uttrycka sitt missnöje både privat per telefon och på forumet.

Jag har ingen anledning att inte rekommendera @Vincentb som köpare eller säljare, däremot hade jag en ganska otrevlig upplevelse av försäljningen.
 

Code

AKA Vincent B
Sålt ett nato till @Vincentb. Snabb betalning!
Närmsta dygnet därefter får jag inte mindre än 15 sms plus meddelanden på forumet. Köparen behöver inte vänta mer än tre timmar på svar.

Sedan råder delade meningar vad som har eller inte har stått i annonsen och vad bilderna visar. Det står utförligare på andra ställen. Köparen erbjuds returnera köpet, men avböjer. Väljer trots detta att uttrycka sitt missnöje både privat per telefon och på forumet.

Jag har ingen anledning att inte rekommendera @Vincentb som köpare eller säljare, däremot hade jag en ganska otrevlig upplevelse av försäljningen.
Absolut din uppfattning..här är min:

1.Bandet var slitet på vissa ställen, som inte stod med i annonsen.

2. Bandet var tvättat med starkt tvättmedel som luktade illa. (Som jag fick handtvätta efteråt för att få bort lukten).

3. Bandet var 19mm brett och inte 20mm som stod i annonsen (Det är ditt ansvar som säljare och ta reda på hur brett det är innan försäljning inte mitt som köpare).

4. Respons efter 3tim är inte särskilt snabbt.

5. Att jag skulle skickat 15 sms mm inom loppet om 3 tim , stämmer ej..

Men men behåller bandet. Orkar inte bråka om 150kr..
 
Topp