• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

VincentB

Anatta

Panerai
2-Faktor
Sålt en klocka till VincentB.
Snabb och smidig affär :)
Goodguy.
Edit: vi förhandlade om priset och jag gillade tonen som fördes. Sedan mötes vi upp F2F i Sthlm. En kort men trevlig pratstund senare så swishades pengar över. Klockan kostade +3k :)
 
Senast ändrad:

Watchpeak

Omega
Köpte en Tudor Black Bay av Vincentb. 100% seriös och det va en väldigt trevlig affär! Vi kommer säkert göra affär fler gånger :)
 

Watchpeak

Omega
Tack för ännu en mycket trevlig affär Vincentb! Denna gången var jag förmedlare av kontakten samt va med och genomförde affären. Tror min goda vän kommer bli mycket nöjd med sin nya Rolex! :)
 

SvenD

Cartier
2-Faktor
Träffade @Vincentb IRL som köpte ett band till sin 114060. Vi snackade klockor en stund till dess hans fru blev uttråkad och ville åka vidare ;o).... 100% goodguy som jag kan rekommendera. Trevlig prick!
 

Ninen79

Audemars
Såld en PO till Vincentbs vän via Vincentb. Mycket trevlig kille och en rolig pratstund fick vi. Träffa gärna dig fler gånger för affär:) 110% goodguy:)
 
Topp