Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag rekommenderar Adam! Han är en trevlig kille men tyvärr har han redan en portfölj som är identisk till denna.116610LV är enligt mig den snyggaste rollen där ute, dock ligger den lite över min prisklass men man kan väl alltid ha önskemål...![]()
Motivation för att vinna: Med denna fantastiska portfölj i handen hade jag både haft coolast klocka och portfölj på gymnasiet. Jag hade även äntligen kunnat byta ut min gamla Samsonite väska mot en fet grön Rolex portfölj.
Rolex producerar ingen "Root beer" ju.Hmm... Svårt val. Står väl mellan 116610LV "Hulken" (passar ju med portföljen) eller en GMT Master II "Root beer". Får väl bli GMT:n då om man så vackert måste välja. Jag skulle vilja vinna portföljen så att jag kan bära mina skolböcker med lite mer klass, kör just nu en AGA-ryggsäck!
Ha de så bra nu i juletider!
Du har bara 30 minuter på dig att editera!Hej Tomten,![]()
Jag önskar mig mycket, särskilt inom klockor. Men högst upp på listan så önskar mig en fin grön portfölj i något mysigt material.
Jag skulle även önska mig en Rolex 116500LN för det är min favorit, men den skulle jag kunna tänka mig att önska mig nästa år istället om jag nu skulle få en portfölj.
Fru har jag, så jag tänkte att hon skulle få kolla på mig när jag tår runt i huset med min nya portfölj full med klockor. Hon kommer självklart att få låna den ibland men bara ibland då jag passar grymt i grönt.
![]()
![]()
Jag önskar mig även:
•100 natoband
•1 klockbaksida till @yonsson ny klocka
•2 hästar
•1 Doxa 300t Professional (US Diver tavla)
•Fred på jorden
•Armbandverktyg
•Strumpor
•Autograf från medlemmarna i Dolly Style (till min dotter.. öh)
•Ta en 214270 när vi ändå är på gång.
Tack så länge (jag uppdaterar kanske listan under dagen)
Med vänlig hälsning, Maro
14060M på bilden.Kul med en Tävling![]()
Min drömklocka kommer alltid att vara 116610LN eftersom den har ett så tidlöst utseende och passar till alla sorts kläder och tillfällen
Varför jag då?
Går snart ut gymnasiet och ska därefter plugga vidare på högskola och då behöver jag en ordentlig portfölj till allt skolmaterial.
Sen gör det ju inget att klasskompisarna kommer drägla över den under lektionerna![]()
Sorry14060M på bilden.
Du din sköna, DayDate elvaåttioettrettioåttDet ni gör för att vinna är:
- Gilla det här inlägget.
- Skriv ett inlägg i tråden och ange en Rolex model (från aktuellt sortiment) som står högt på din önskelista. Vilken Rolex skulle du önska dig om du fick välja fritt?
- Skriv en kort (eller lång) motivering om varför du bör vinna portföljen. Obs! Den passar även kvinnor så fritt fram för minoriteten på klocksnack.se!