• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vinn en terrorist! 1500 inlägg och lite paketöppning

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
image.jpeg

@Af Sjodahl
Stort grattis! Skicka PM med adres så skickar jag DN Casio efter påsk!
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Bra initiativ! Tack för trevligt inlägg och grattis till 1500!
Jag har pyntat för fem lotter.

Tack alla som har bidragit! Nu stänger vi insamlingen då jag ska klippa lite lappar!
De som är med är följande
@Daniel Cruz Vera @månljus @Triumf @Mforce @nissenypon @theargonaut @MariaE @R0B @André @Af Sjodahl @Julle @Kdalglish @Savagear114 @Freddie L @Nyström @drubega @sherwan

image.jpeg
Men va fan?:bored: Stopp och belägg! Jag vill också vara med!! Jag kan ju inte ha pyntat femti spänn till BCF i onödan!!:D
 

MariaE

Panerai
Dagen har gått i terrorns tecken. Den börjar med att jag sitter 55 minuter i bilkö för att ta mig till kontoret, efter det så avverkar jag ett 90 minuter långt telefonsamtal med en missnöjd kund. Eftersom jag har lite svårigheter med att lyfta högerarmen eller vrida huvudet åt höger så bokade jag tid hos en våldsam naprapat som ägnade sig åt att plåga min kropp i 45 min. Mer terror än så här kan väl inte dagen innehålla. Men jorå. Hemma väntade ett nätt litet paket. Med terror. Positiv terror.
Tack @Jerico för finfin vinst.
20160404_172225.jpg

Jag fick assistans med öppningen.
20160404_172240.jpg

20160404_172438.jpg

Äntligen är den lilla svarta på plats.
 

Bilagor

  • 20160404_172340.jpg
    20160404_172340.jpg
    66.9 KB · Visningar: 17

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Dagen har gått i terrorns tecken. Den börjar med att jag sitter 55 minuter i bilkö för att ta mig till kontoret, efter det så avverkar jag ett 90 minuter långt telefonsamtal med en missnöjd kund. Eftersom jag har lite svårigheter med att lyfta högerarmen eller vrida huvudet åt höger så bokade jag tid hos en våldsam naprapat som ägnade sig åt att plåga min kropp i 45 min. Mer terror än så här kan väl inte dagen innehålla. Men jorå. Hemma väntade ett nätt litet paket. Med terror. Positiv terror.
Tack @Jerico för finfin vinst.
20160404_172225.jpg

Jag fick assistans med öppningen.
20160404_172240.jpg

20160404_172438.jpg

Äntligen är den lilla svarta på plats.
Haha! Härligt! Den satt ju som en smäck. Mycket nöje.
 

jabla

Sarlacc
Dagen har gått i terrorns tecken. Den börjar med att jag sitter 55 minuter i bilkö för att ta mig till kontoret, efter det så avverkar jag ett 90 minuter långt telefonsamtal med en missnöjd kund. Eftersom jag har lite svårigheter med att lyfta högerarmen eller vrida huvudet åt höger så bokade jag tid hos en våldsam naprapat som ägnade sig åt att plåga min kropp i 45 min. Mer terror än så här kan väl inte dagen innehålla. Men jorå. Hemma väntade ett nätt litet paket. Med terror. Positiv terror.
Tack @Jerico för finfin vinst.
20160404_172225.jpg

Jag fick assistans med öppningen.
20160404_172240.jpg

20160404_172438.jpg

Äntligen är den lilla svarta på plats.
Grattis! men den lilla svarta motsvarade inte vad jag spontant tänkte och det behövs mer för att man skall ta dig för en terrorist. :)
 
Topp