Garanterat kinaskit om Watch-Store säljer det som junk.
Förlåt, klarade inte låta bli....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Garanterat kinaskit om Watch-Store säljer det som junk.
Något dyr va? Sålde en Claymore för ca 700 kr för ganska exakt ett år sedan.Brutal semivintage Casio "Claymore"
http://www.tradera.com/item/190208/263513120/casio-vintage-md703-md-703-claymore-guld-gold-rare
Någon här som knep?Bra sugen på att ta ett lån och lägga ett bud trots att service troligen kommer bli dyrt. Någon som varit där och kikat? Kronorafvisaren verkar nollställa fel på Tissot. Krona borta på Certina. Några fler fel ni ser?
Någon här som knep?
Jag hade gärna gått lite högre om jag hade varit likvid och kommit ihåg auktionen.Inte jag.
Var med till någon tusenlapp ned, men vågade inte chansa bara utifrån den kassa bilden.
Drygt tretton efter avgifter... Vad går en hyfsad Chronolympic för idag? 14-15'? Och Tissoten 5'?
För mycket av en chansning, som sagt!
Men det hade varit schysst att se lite bättre bilder om det var någon här som knep.
...förhoppningsvis utan att ångra sig alltför mycket!
Men inte orginallänk väl? (bra att veta om man tänkt buda).https://www.ebay.com/itm/282159385126
Bucherer Quartz dykare som delar boett med Bl.a. heuer, candino, Dugena osv.
Inte? Väldigt lik iallafall men tror inte original har säkerhetslås så du kan ha rätt. @PR1973 Köpte orginallänken av mig till sin Heuer. Kanske han vetMen inte orginallänk väl? (bra att veta om man tänkt buda).
Kändes som den borde varit signerad på spännet och sedan är den alldeles för smal för luggarna.Inte? Väldigt lik iallafall men tror inte original har säkerhetslås så du kan ha rätt. @PR1973 Köpte orginallänken av mig till sin Heuer. Kanske han vet
Definitivt för smal ja. Boetten har ju det udda måttet på 21mm mellan luggarna.Kändes som den borde varit signerad på spännet och sedan är den alldeles för smal för luggarna.
Jag var med upp till 9k, länkte att med klubb så 11 , service på båda chrono tot 15 o sedan tissot såld för 5 servad = certina för 10, dock osäkerhet i matematiken o ville därför inte gå högre....Inte jag.
Var med till någon tusenlapp ned, men vågade inte chansa bara utifrån den kassa bilden.
Drygt tretton efter avgifter... Vad går en hyfsad Chronolympic för idag? 14-15'? Och Tissoten 5'?
För mycket av en chansning, som sagt!
Men det hade varit schysst att se lite bättre bilder om det var någon här som knep.
...förhoppningsvis utan att ångra sig alltför mycket!
Jag var med upp till 9k, länkte att med klubb så 11 , service på båda chrono tot 15 o sedan tissot såld för 5 servad = certina för 10, dock osäkerhet i matematiken o ville därför inte gå högre....
Jäkligt ball.. jag borde verkligen inte..
Hehe, inte dags för dig att hugga en sådan där tissot nu då?!
Hahah jo och helt ärligt är det fan dags att handla klockor överhuvudtaget. Har varit borta från galenskaperna alldeles för länge nu :/Hehe, inte dags för dig att hugga en sådan där tissot nu då?!
Trevlig krono! Ja det tycker jag, välkommen tillbakaHahah jo och helt ärligt är det fan dags att handla klockor överhuvudtaget. Har varit borta från galenskaperna alldeles för länge nu :/
http://www.kaplans.se/sv/auktioner/3093/vara/1264690
Så kool att skalan sitter på sekundvisaren! Finns i guld också...Hahah jo och helt ärligt är det fan dags att handla klockor överhuvudtaget. Har varit borta från galenskaperna alldeles för länge nu :/
http://www.kaplans.se/sv/auktioner/3093/vara/1264690
Otroligt cool. Skulle just fråga hur fan det där funkar, men en enkel googling gav svaret.Så kool att skalan sitter på sekundvisaren! Finns i guld också...