• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage - Auktionstipstråden - aktuella auktionstips

Garanterat kinaskit om Watch-Store säljer det som junk.
mad-in-china.jpg

Förlåt, klarade inte låta bli....

Någon här som knep?

Inte jag.
Var med till någon tusenlapp ned, men vågade inte chansa bara utifrån den kassa bilden.
Drygt tretton efter avgifter... Vad går en hyfsad Chronolympic för idag? 14-15'? Och Tissoten 5'?
För mycket av en chansning, som sagt!

Men det hade varit schysst att se lite bättre bilder om det var någon här som knep.
...förhoppningsvis utan att ångra sig alltför mycket! ;)

Inte jag.
Var med till någon tusenlapp ned, men vågade inte chansa bara utifrån den kassa bilden.
Drygt tretton efter avgifter... Vad går en hyfsad Chronolympic för idag? 14-15'? Och Tissoten 5'?

Men det hade varit schysst att se lite bättre bilder om det var någon här som knep.
Jag hade gärna gått lite högre om jag hade varit likvid och kommit ihåg auktionen.

Någon som tog hem PR 516an på tradera? Är för seg som vanligt dom sista 10 sekunderna.. helvete..
4700 gick den för! Rätt billigt?

Inte jag.

Jag var med upp till 9k, länkte att med klubb så 11 , service på båda chrono tot 15 o sedan tissot såld för 5 servad = certina för 10, dock osäkerhet i matematiken o ville därför inte gå högre....

Jag var med upp till 9k, länkte att med klubb så 11 , service på båda chrono tot 15 o sedan tissot såld för 5 servad = certina för 10, dock osäkerhet i matematiken o ville därför inte gå högre....

Tycker din mattematik låter sund med lite tålamod så finner du en DS chrono för ca 10, tycker köparen betalade fullt pris för auktionen men fina ur.

• Like
Reactions: Ako
Tillbaka
Topp