• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage - Auktionstipstråden - aktuella auktionstips

Tänk på att det är utanför EU också, påslag på varans pris + frakt med 25%

Lite småkul klocka, även om 36 kan kännas lite litet på dykare för en del. För mig är det dock helt ok :)

36 gör mej inget men precis som Donkii skrev så vill jag nog hellre ha den riktiga aquastaren så jag passar på den..
Tummen upp för Donkii's Aquastar dock o hans sjukt snygga bilder

Shit oxå att du redan kränkt den!! Den hade jag GÄRNA köpt

Ibland går det snabbt.. men du hittar ganska snabbt en ny Aquastar 63 om det är en sådan du vill ha.

Annars finns ju lite andra alt.
http://www.ebay.com/itm/RARO-OROLOG...3?pt=LH_DefaultDomain_101&hash=item3ce5a407a3

Eller så kör du en snabb ebay.com sökning på Aquastar så kommer du hitta en hel del.. varierande skick osv absolut.. men du kommer i alla fall att få träffar :)

Den va nice men bara 31mm? Jo jag har kikat på de aquastars som finns på bukten men inte hittat nån..

Fan ja blir små sugen sj på ett vintage par Cartier till mej o fästmön, synd bara att jag redan ropat hem en GP Gyromatic o snart ett par stycken mögeldykare

Har försökt googla fram info men väldigt svårt. Tror nog inte att herr modellerna bara var 30mm breda om det nu skulle vara bredden..

image.jpg

http://m.ebay.co.uk/itm/361086097580?nav=SEARCH

Hehe, satt och tittade på den tidigare idag. Manliga ur helt klart. Mysig även om den är överpolerad med dålig tavla och till ett högt pris. Får nog stå ut med min ett tag till...

Jag vet inte men på nått sätt så gillar jag tavlan när den ser ut sådär.. nästan mer så än om den varit alldeles crisp. Men visst håller jag med dig om poleringen, väldigt rund överallt, fast modellen kändes helt klart som dig :)

Lite dött i "vad är ett rimligt pris" tråden så jag testar min lycka här.

e87wZY6.jpg

KtGuyN2.jpg

14900 på gripen. Ok pris för den här? Nygjord service och 6 mån garanti borde betyda att så är fallet, men jag vill vara säker att jag inte missar något.

Tack på förhand.

Tillbaka
Topp