Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Zenithen var ju fet. Ni som kan sån't, ser den koscher ut? De två killarna på sidan har sett sina bästa dar...
Zenithen var ju fet. Ni som kan sån't, ser den koscher ut? De två killarna på sidan har sett sina bästa dar...
Zenithen ser jag inget fel på såhär vid en första check.
Inte jag heller, tycker den ser väldigt fin ut på utsidan! (Sen är det ju omöjligt att veta hur den ser ut på insidan)
Vad är ett riktpris på en sådan i fint skick 20-25?
I fint skick brukar de väl gå för lite mer? Har sett att sådana försvunnit rätt snabbt på forum för runt 30-35 iaf.
Finns en på C24 med matchande Zenith-länk för 28k, annat insert dock.
Här får man förmodligen räkna in typ 8k i servicekostnad.
Någon snackade om att man kunde skicka dem till Tyskland/England och serva för ca 5 men det kanske gällde någon annan ref.
Fan också
Fan ocksåtänkte buda på den... får se hur det går nu med alla KS:are
Edit: Tänkte också tidigare på det med urverket, är det i kasst skick får man nog vara beredd på att hosta upp en större summa.
Haha, oftast någon som tänkt buda på det som länkas...Sorry! Den här tråden motverkar ofta sitt eget syfte...
Även jag hade koll på den och hoppades på att den inte skulle dyka upp härFan ocksåtänkte buda på den... får se hur det går nu med alla KS:are
Edit: Tänkte också tidigare på det med urverket, är det i kasst skick får man nog vara beredd på att hosta upp en större summa.
Jag fegade ur eftersom jag hittade ett annat kul objekt på på en relativt okänd auktion som jag tänkt buda på istället.
Nej, hade kunnat lägga runt 8... den var ju trots allt grymt cool
Nej, hade kunnat lägga runt 8... den var ju trots allt grymt cool. Men 17k? Säkert ett kap för den som letat men lite för mycket för min del. Tröstköpte däremot en dator istället
![]()
Hade faktiskt ingen koll på hur många som övervakar det auktionshuset. Tänkte att den kanske skulle gå billigt eftersom det inte fanns någon beskrivning på varken klocka eller verk och även låg bland två billiga ur. Men men... lite optimistiskt var det nog trots alltmm kanske hade den gått lite billigare utan exponeringen här, men 8 var nog lite väl optimistiskt![]()
http://www.tradera.com/item/190307/221536226/military-rysk-armbandsklocka
Denna Vostok är en kultklocka i rysskretsar! Man brukar säga att det är den ultimata frankenklockan. Den har blivit ökänd/känd! Kolla kronan och den feta ubåtenFunderar faktiskt på att köpa den som ett varnande exempel!
Sjukt läcker! För halva priset hade jag slagit till.Skulle vilja tipsa er alla om att Heuerville Stewart har en ultra läcker Fortis up for grabs! £1500
https://heuerville.wordpress.com/2013/11/09/fortis-marinemaster-8001-blue-c1972/
![]()
Sjukt läcker! För halva priset hade jag slagit till.
Nästan, nästan...Nästan så att bara luggarna gör den värd £1500