• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vintage - Auktionstipstråden - aktuella auktionstips

Haha, man kan alltid drömma och hoppas ;)

True!
Fick själv ett uppslag nyss, ingen välgörenhet här heller :(
DSCF2337_zps74af556a.jpg

Var längesedan jag såg den så därav frågan. Klart den ska fram och få användas! Själv suktar jag efter en 2446 GMT

Förstår det även om jag tappat sugen på den med, alu vridring och lite platt/död tavla och visare. Tur det finns en äldre man kan drömma om.

Förstår det även om jag tappat sugen på den med, alu vridring och lite platt/död tavla och visare. Tur det finns en äldre man kan drömma om.

Tror att en av anledningarna till att jag suktar efter just denna är för att detta var den Heuer som hookade mig i Heuer-träsket.

Nu är det tyvärr långt ifrån ett tips, men detta är mycket pengar för något skadat. 79'
3646 med 2nd execution dial växer visserligen inte på träd men det där va dyrt...

Bra precis samma cash.. synd att priserna drar iväg så jäkla mycket :(

Det verkar som framtidens prisbild för vintage redan är här. Antingen har den här prisexplosionen med det låga ränteläget att göra så att folk ser klockor som en nischad investering eller så växer intresset för vintage enormt internationellt. Antagligen både och..

En enkel mans funderingar i ämnet ;)

Tillbaka
Topp