Daytona96
Guld
Tack!Himmelskt! Vilket år är den ifrån?
1985
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Himmelskt! Vilket år är den ifrån?
Vacker!Omega speedmaster LCD med den längsta inner/ytter lådan
Tackar, glädjande att höra att vi delar samma åsikt. En väldigt trevlig och "ovanlig" klocka, trodde jag skulle få liv i den bara genom att sätta in några batterier men så enkelt har det inte varit.. hahaVacker!
J
Lär ju dunka in några bilder i denna tråd också!
Först ut, får bli denna snöflinga, väldigt ovanlig, inte pga av skicket eller så, däremot ovanligt att nästan allt finns kvar till denna, tom kvittot finns kavr.
16750 är inte heller dum, även denna med kvittona kvar, personen som köpte denna bytte ut till en sublänk istället.
Fat Lady från 1984.
Sist men inte minnst, min OQ 17014 från 1981.
6500:- för en 16750. Man skulle ha köpt ett par styckenLär ju dunka in några bilder i denna tråd också!
Först ut, får bli denna snöflinga, väldigt ovanlig, inte pga av skicket eller så, däremot ovanligt att nästan allt finns kvar till denna, tom kvittot finns kavr.
16750 är inte heller dum, även denna med kvittona kvar, personen som köpte denna bytte ut till en sublänk istället.
Fat Lady från 1984.
Sist men inte minnst, min OQ 17014 från 1981.
Kul! Stämplad 3 dagar efter jag föddes.5700kr för en 5513 1985...
Killen som köpte den hette som mig och själva klockan dateras till 1983 enligt serienummer som då blir årsklocka för mig..Kul! Stämplad 3 dagar efter jag föddes.
Tänk gärna på mig om du skulle gå i sälj tankar. Det skulle bli en riktigt fin årklocka.Fuskar lite å drar in ett nyinkommet fullset ifrån 87
En av de ovanligare referenserna 168000 endast producerad i ca 9 månader 1986/87
Nice, grattis!Killen som köpte den hette Fredrik som mig och själva klockan dateras till 1983 enligt serienummer som då blir årsklocka för mig..
Härlig klocka och härligt set.Har bara en lite äldre fullare 16800 -86
Tack! Tyvärr har de polerat lite hårt på boettenHärlig klocka och härligt set.
Sånär på originalband och spänne tror jag att detta är fullset.
Kan förvisso ha legat nåt i det lilla facket i vänstra hörnet. Vad tror ni?
Ah, där ser man! Tack för infon!en blå plastplakett som det står Jeagerlecoultre på.
Rolig anekdot till detta, en kompis far köpte sig hos Rob Engström en sub någon gång under 80-talet och betalade en liknande summa. Han har burit den regelbundet sedan dess.5700kr för en 5513 1985...