Familjen förstår säkert att du vill åka hem en dag tidigare!Skit... Vintage GTG och jag missar den På väg i flyg hem från Val Thorens...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Familjen förstår säkert att du vill åka hem en dag tidigare!Skit... Vintage GTG och jag missar den På väg i flyg hem från Val Thorens...
Taxi, 550 kr/h (snitt), 10h. 5500. Plus 13.50/km. 12600Oooh... Inte helikopter, va?
Ska jag skicka en Uber, @Strindberg ?
Kan väl inte landa på särskilt mycket mer än en Daytona ...av vintagemodell ...i helguld, eller så?
Är annorstädes.... Faaaen
Faktiskt inte alls så farligt. Då är du på?Taxi, 550 kr/h (snitt), 10h. 5500. Plus 13.50/km. 12600
Totalt strax över 18k, så 36k, tutti. Billigt för en Daytona!
Shit! Dedikerat i kvadrat.@Allan Ballan @jabla @Anders Forsberg
Har kollat flygtiderna. Skulle kunna funkaMen kan bli tight att hinna till 18...
Tänkte först ge dig ett "Gilla"...Är annorstädes.... Faaaen
Givet din profil så kunde vi gissat det från början.Är annorstädes.... Faaaen
Skoj!Jag kommer gärna!
Ja, gärna!@bvb kanske är sugen?
Bara att skicka PM till @Anders ForsbergJa, gärna!
Kan tyvärr inte, har då precis kommit hem från tre dagar i Tyskland
En klok man från dina delar av landet döpte denna företeelse till en......tjingelingskål.....En liten teaser...