Så blev de gamla rolexarna tre till antalet igen. Känns gött.
![]()
![]()
Grym trippel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
![]()
![]()
![]()
Ett av de likes jag tryckt hårdast på sedan jag hittade in på KS.
Fantastiskt bra. Fantastiskt.
Så jäkla bra!Så blev de gamla rolexarna tre till antalet igen. Känns gött.
![]()
![]()
Fy f-n vad bra!Så blev de gamla rolexarna tre till antalet igen. Känns gött.
![]()
![]()
Det där, min bäste herre, skulle jag säga är den optimala Rolex-trippeln. Oslagbart, odiskutabelt. Gratulerar!Så blev de gamla rolexarna tre till antalet igen. Känns gött.
![]()
![]()
Sådär ja! Då kan jag lägga mig nu...Så blev de gamla rolexarna tre till antalet igen. Känns gött.
![]()
![]()
Så jäkla bra!
Tack!Det där, min bäste herre, skulle jag säga är den optimala Rolex-trippeln. Oslagbart, odiskutabelt. Gratulerar!![]()
Explorern är den nya. 1016 kan vara den optimala klockan.Fy f-n vad bra!Vilken är nyinkommen?
![]()
![]()
Riktigt riktigt bra! Blir sugen på en Rödsub (och en 1016 för den delen). Tycker de har kommit lite i skymundan jämfört med några år sen då de var rejält populära.Så blev de gamla rolexarna tre till antalet igen. Känns gött.
![]()
![]()
Mycket mycket härlig kräm i de där! SnyggtLumen som är hela grejen..
![]()
![]()
Bam!Så blev de gamla rolexarna tre till antalet igen. Känns gött.
![]()
![]()
Tuffa! Tror dock Omegan är automatiskDagens tunna, ljustavlade, manuella vintagetrippel..
![]()
Lite chrono och guld!
![]()
Tackar!Riktigt go trippel det där!
Ser riktigt bra ut, nu fattas det bara en dykare, sen är du hemmaLite chrono och guld!
![]()
Det fins redan!Ser riktigt bra ut, nu fattas det bara en dykare, sen är du hemma![]()
Det fins redan!
![]()
18039Kul med fler wg DDs! Ref på den?
Eller en till!Ser riktigt bra ut, nu fattas det bara en dykare, sen är du hemma![]()
Härligt gäng det där!